[PG]shadow, 9jarige friese merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

droppie<3

[PG]shadow, 9jarige friese merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-14 16:20

haai medebokkers,

Ik ben op zoek naar shadow. haar naam in haar stamboom is Siepie fan S
ze is van 10-02-2005.
ze is aantal keer doorverkocht ze is nu rond januari voor laatst door verkocht vanwege ernstige vorm van spat. ze scheen erg veel pijn te hebben gehad. ze is toen door verkocht naar handelaar op manege of iets dergelijke waar ze een tijdje in de lesje heb mee gelopen maar dat scheen niet te gaan. dus was ze alleen nog geschikt als weiden paardje of stap ritjes mee te maken. verder is me ook verteld dat ze naar België is verkocht. ik zal erg graag willen weten waar ze is dus als iemand iets weet waar ze mogelijk kan zijn wil ik het graag weten
ik weet niet of ze het nog kan maar kon op commando flemen als je je vinger omhoog doet
Afbeelding
Afbeelding

xLindsayx

Re: [PG]shadow, 9jarige friese merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 09:54

Hej joelle! Ik wou even zeggen dat hoelang we elkaar niet hebben gezien ik wel me altijd zwaar zorge maakte om shadow enkelen keren heb geprobeerd haar te zoeken via internet maar dat is zo lastig! Het is zowieso niet meer de shadow die het was na de 1 ste nieuwe eigenaar! Ik hoop dat je op deze manier iets kan vinden van haar want dit is iets wat zij nooit heeft verdient jullie waren zo een!! Gr van mij

droppie<3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-14 14:41

shadow is al terecht ze hebben haar naar de slacht gebracht vanwege bolspat

xLindsayx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 14:45

Dat is wel heel erg!!

droppie<3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-14 16:00

xLindsayx schreef:
Dat is wel heel erg!!

ja ben er ook wel erg kapot van ze was gewoon niet meer te verkopen ze had bolspat daar valt prima mee te leven maar hij zegt dat ze erg veel pijn heb gehad dus hopen dat zo is en nu uit haar leiden is verlost

xLindsayx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 16:13

Ja ik hoop het ook zal vast een zeker een handelaar praatje zijn hij verdient meer aan om naar slacht te brengen dan gratis weg geven indd is met alles te leven alleen geen handel of sport paard !! Bale dit zeg!!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 18:45

Aangezien dit paard gevonden is plaats ik hier een slotje.