Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Artikel 110 – Klassenindeling en nieuw gevormde combinaties lid 2 schreef:c. Bij de overgang van de ponysport naar de paardensport met dezelfde combinatie wordt de klasse, waarin de ponycombinatie direct voorafgaand aan de overgang naar de paardensport was opgenomen,
overgenomen, inclusief behaalde winst- of verliespunten.
zelfde artikel lid 3 schreef:3. Verjaringsregeling:
Indien een ruiter, een paard of een combinatie meer dan 3 jaar (36 maanden) niet meer is uitgekomen in de hoogste klasse waarin een winstpunt behaald is, bestaat de mogelijkheid om schriftelijk
dispensatie aan te vragen om lager ingeschaald te worden dan in de inschalingstabel staat vermeld.
haike schreef:L2 lijkt mij dat sowieso mag gezien je van M1 pony's overstapt en dan mag je een klasse lager uit mn hoofd, of is dat alleen van z2 pony's naar Z1 paarden?
Nieuwe combinatie worden jullie niet meer
jasmijnvdb schreef:dan ben je gewoon een nieuwe combinatie
sandra8 schreef:En het verjaringsgedeelte is dat niet van toepassing bij jou?
sandra8 schreef:Ja ik ben het
Lielle schreef:je bent geen nieuwe combinatie, verjaring is van toepassing, en een klasse lager is niet van toepassing. Staat allemaal in het reglement, de artikelen die ik heb gequote.
gomir schreef:Voor zover ik weet mag je een klasse lager starten bij overgang pony-paard, maar kan dressuurreglement nu even niet openen.
Zou dus M1 of L2 zijn. Maar dispensatie aanvragen kan natuurlijk altijd, nee heb je al
gomir schreef:Voor zover ik weet mag je een klasse lager starten bij overgang pony-paard, maar kan dressuurreglement nu even niet openen.
Zou dus M1 of L2 zijn. Maar dispensatie aanvragen kan natuurlijk altijd, nee heb je al

sandra8 schreef:Fijn om te horen. En leuk dat je erover denkt om weer te gaan starten.
).
Maar veel trainen is niets meer voor ons.. Dus starten is alleen leuk al we B of L1 kunnen starten. Artikel 110 – Klassenindeling en nieuw gevormde combinaties lid 2 schreef:c. Bij de overgang van de ponysport naar de paardensport met dezelfde combinatie wordt de klasse, waarin de ponycombinatie direct voorafgaand aan de overgang naar de paardensport was opgenomen,
overgenomen, inclusief behaalde winst- of verliespunten.