[PG] Garfield, bruin, pony met pollenallergie.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Arc_En_Ciel

[PG] Garfield, bruin, pony met pollenallergie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 15:07

Hoi bokkers!

Ik ben opzoek naar mijn ex leasepony. Ik leaste hem bij Manege Lelystad.
Ik weet dat hij vroeger bij manege de Boschhoeve in Soerendonk (volgens mij) heeft gestaan.

Hij is bruin. Het ras en de leeftijd weet ik helaas niet. Ik weet wel dat hij tijdens het rijden altijd erg met zijn hoofd schudde. Dit kwam volgens mij door pollenallergie.

Afbeelding

Afbeelding

http://s1078.photobucket.com/user/garfi ... 9.jpg.html
http://s1078.photobucket.com/user/garfi ... 8.jpg.html

Nadat mijn contract verliep is hij verkocht/naar de slacht gegaan. Mocht het eerste gebeurd zijn, hoop ik dat iemand weet waar hij nu is.

Met vriendelijke groet,

Arc_En_Ciel

itsmi

Re: [PG] Garfield, bruin, pony met pollenallergie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 15:31

misschien een schot voor open doel hoor, maar kun je het niet navragen bij de manege waar je hem geleased hebt?
Zij kunnen je wel vertellen of hij daadwerkelijk naar de slacht is gegaan, of naar een andere manege/handelaar/eigenaar. Dan heb je tenminste een begin punt, nu is het een wel heel groot gebied om in te zoeken!
Is het lang geleden dat hij verkocht is?
Succes! Ik hoop dat je hem terug gaat vinden.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 15:35

Bedankt voor je reactie :)

Ik heb gehoord dat de manege heeft gezegd dat hij terug is verkocht naar de Boschhoeve.
Via bokt ken ik iemand die daar rijdt, en zij heeft gezegd hem niet te kunnen vinden.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 16:51

Kan je niet zelf contact opnemen met de manege Boschhoeve? Misschien dat zij jou persoonlijk verder willen of kunnen helpen.
En "horen van" is niet echt een veilige bron lijkt me? Ik zou alles tot op de bodem uit willen zoeken als ik jou was! Zou het zelf willen horen..
Het is en blijft lastig om oude manege ponys terug te zoeken. Vaak gaan ze via handelaren toch weer door naar andere maneges en is het echt een dood spoor. Bokt is wel een groot paardenforum, dus je hebt helemaal gelijk dat je het op deze manier probeert! Nogmaals, succes.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 18:35

Dankjewel! Ik ga het even navragen inderdaad. Er zijn echter meerdere mensen die het nagevraagd hebben en dat antwoord hebben gekregen helaas..

Maar het klopt wat je zegt :j