Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pas als het heel erg zou gaan waaien, kunnen er problemen ontstaan.
] het echt zat na hele dag regenKoudbloedKim schreef:Mijn paard staat ook 24/7 buiten, wel met schuilmogelijkheid, wat naar mijn weten trouwens ook verplicht is om te hebben.
t is maar een beetje regen en mijn paard is niet van suiker en ook geen mietje die al bij een drup binnen wil staan
Quellian schreef:Van regenrot word je ook niet gelukkig...
Het zou mijn manier van paarden houden sowieso niet zijn, vind het erg sneu.
meggiemeg schreef:Als ze het koud hebben betekend dat 1 ding, niet genoeg mogelijkheid tot voedselopname en dan met name ruwvoer, dat zorgt er voor dat het kacheltje blijft branden.
Hoe denk je dat paarden dat in de vrije natuur doen dan? Die gaan lopen om warm te worden/blijven en zorgen voor voedselopname.
Brendaaaa schreef:Nou, we hebben geen schuilmogelijkheid,maar onze stallen zijn gewoon tot onze beschikking. Net als met deze regen, stond mn paard ook met de heftige zon en hitte van de week op het warmst van de dag een paar uur binnen. En ook toen stond de rest gewoon buiten in de zon... Ik vind schuilmogelijkheid ideaal natuurlijk, maar ik ken hier nergens stallen waar ze goede schuilmogelijkheden hebben (alle stallen zijn in de polder hier). Als je dat niet hebt, moet je dus idd regelen dat je paard naar binnen gehaald word. Ik heb daar de mogelijkheden wel voor gelukkig.