Hoe moeilijk kan het zijn?
Een gewone leuke softshell jas, of winddichte jas mét capuchon. Die wel lekker zit met rijden uiteraard. Kan iemand mij aan een leuke jas helpen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Een gewone leuke softshell jas, of winddichte jas mét capuchon. Die wel lekker zit met rijden uiteraard.
ik ben 1x goed ziek van die jas geworden en sindsdien niet meer aangehad, maar niet weggegooid want hij is maar een paar keer gedragen en er zat een aardig prijskaartje aan.
Ivyy schreef:Ziek worden van de jas? Ik zie de logica niet haha. Wat is de maat van de jas?
lekker warm en genoeg ruimte voor een vestje eronder op koudedagen
hele fijne jas. emmaudb schreef:Skiwebshop.nl! Heb daar zelf een jas van. Wilde net zoals jij niet al te veel uitgeven dus ik had voor 40 euro een jas gekocht. Erg fijne jas
Heb zelf deze
http://www.skiwebshop.nl/softshell-jassen/envy-tucci-softshell-jas-dames-paars
pimaude schreef:
ligt wel wat boven mn budget. Ziet er wel goed uit! Bedankt
Ivyy schreef:Die hebben ze ook met capuchon zie ik! Hoe valt hij qua maat? En stof van de buitenkant? Is die gevoerd? Sorry hoor, maar mijn Duits is niet zo goed
maat is normaal. Ik heb een xxl en die heb ik van damesjassen altijd. Ik heb ook eigenlijk altijd liever een heren model jas. Moet ruimte op mijn rug hebben
Hij is licht gevoerd, en de buitenkant is waterdichte softshell. hier heb hem aan
Ivyy schreef:Dat valt nog tegen bij de decathlon, die softshell jassen hebben geen 'harde' biitenkant. Kan daar helaas niet echt vinden wat ik zoek