Vorige week ben ik erachter gekomen dat de (voor mij laatst bekende eigenaren) mijn oude pony hebben doorverkocht. Graag zou ik in contact komen met de nieuwe eigenaren van Amber.
Een aantal maanden geleden is Amber verkocht. Zij stond toentertijd nabij Apeldoorn bij Jenny. Ik heb Amber zelf aan Jenny verkocht.
Feiten van Amber;
- Paspoortnaam: Amber
- Kleur; Palomino
- Leeftijd; bijna 12
- Geboortedatum; 10 juni 2002
- Hoogte; 1.35
- Ze is niet officieel gestart op wedstrijden, maar werd op L-Dressuur niveau getraind bij mij, sprint makkelijk 1.20 onder het zadel en heeft diverse oefencrossen en crosslessen gelopen.
- Heeft bij ons 1 veulen gekregen en bij Jenny 1 veulen (als het goed is)
- Amber heeft twee opmerkelijke ogen. Haar ogen zijn in principe bruin, maar hebben blauwe stukjes ertussen zitten (foto hiervoor zit in mijn profiel, dit is dus niet de lichtval, maar echt de kleur van de ogen)
- Haar moeder is de Arabische merrie Khadya (uit mijn profiel)
- Haar vader is de palomino Welsh hengst Bijou die jarenlang bij manege De Ripse Ruiters in Rijpwetering heeft gestaan.
- Heeft alleen een KNHS paspoort, is niet ingeschreven bij een stamboek
Foto's;

Twee witte achterbenen, geen aftekeningen op de voorbenen (lijkt misschien door de foto).

Een duidelijke foto van haar hoofd en aftekening
Mocht je weten waar Amber nu staat hoor ik dat graag. Ik vind het erg leuk om 1 keer per jaar op bezoek te komen om te kijken hoe het met haar gaat, verder zul je geen last van mij hebben

Groetjes,
Marije