Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Brainless schreef:Nooit een paard verkopen aan onbekenden via banktransfer of paypal.
Ars je het paard geleverd hebt, vragen ze het geld terug van de bank en jij bent en je paard en je geld kwijt en als je pech hebt ook de extra transportkosten.
MarliesV schreef:Ik zou aangeven: alleen cash betaling en anders niet.
Pay pal kan je bv terug laten halen als je wilt, niet makkelijk maar het kan wel.
Vind het sowieso een erg vaag verhaal als ik jou zo hoor. Dat zou voor mij voldoende zijn om het niet door te laten gaan. Oplichters zijn er genoeg en mijn alarmbellen rinkelen.
Neem anders eens contact op met de bank hoe fraude gevoelig PayPal of banktransfer is en of dit terug te halen is? Dan weet je dat iig zeker mocht je er over denken het door te laten gaan.
Gaat het om een duur paard? Of halen ze een random paard van internet naar huis, lijkt mij erg verdacht en niet een normale gang van zaken. Paard kost dan waarschijnlijk net zoveel als transport en is dus veel te duur betaald.
Shanna schreef:Ze vroeg wel om een aantal foto's en in welke conditie het paard verkeerd.