nieuwe leren laarzen oprekken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Teiger_Baloo

nieuwe leren laarzen oprekken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-14 14:26

Hoi allemaal, ik weet niet of mijn topic higoed staat. Sinds een maandje ben ik de trotse eigenaresse van nieuwe derby's, de softjumper om precies te zijn. Helaas zit de linker laars erg strak waardoor ik altijd hulp nodig heb met aantrekken. Nu is mijn vraag, zal ik hem laten oprekken? Is dit verstandig? Weten jullie daar iemand voor omgeving den haag? Of toch nog even doorstrijden en verder uitlopen? De rechter laars zit daarintegen heerlijk.. :)

Liselot

Re: nieuwe leren laarzen oprekken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 14:29

Ja hoor, die kan je gewoon wat laten oprekken. Echt uitlopen om de kuit doen ze niet, dus dan zal hij altijd erg strak blijven zitten als je het niet laat doen

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 14:34

Ik heb Derby Goldjumpers, die lopen wel uit. Vraag je dealer anders even? Mijn dealer heeft ze destijds expres te strak aangemeten, zodat ze eenmaal uitgelopen niet gaan afzakken.

Teiger_Baloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-14 12:01

Liselot schreef:
Ja hoor, die kan je gewoon wat laten oprekken. Echt uitlopen om de kuit doen ze niet, dus dan zal hij altijd erg strak blijven zitten als je het niet laat doen

Zou ik ze bij de plaatselijke schoenmaker kunnen laten oprekken of ergens speciaal?

Teiger_Baloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-14 12:03

Princesj schreef:
Ik heb Derby Goldjumpers, die lopen wel uit. Vraag je dealer anders even? Mijn dealer heeft ze destijds expres te strak aangemeten, zodat ze eenmaal uitgelopen niet gaan afzakken.

Hoi, ga ik zeker ook even doen. Heb ze alleen niet laten opmeten maar een standaard maat gekocht

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 12:06

hier kan de plaatselijek schoen maker nu heb ik lipicas heel wat ander soort

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 12:58

Teiger_Baloo schreef:
Liselot schreef:

Zou ik ze bij de plaatselijke schoenmaker kunnen laten oprekken of ergens speciaal?

Als het goed is moet de schoenmaker dat gewoon kunnen :j