Hoihoi,
Toen ik een jaar of5/6 was had men opa een hele grote pony of een heel klein paard tis maar hoe je het bekijkt 1cm te klein voor een paard. Het was een vos, maar omdat ik echter te klein was om er op te rijden en destijds ook van mn ouders nooit op paardrijden mocht ( Nu doe ik het toch al wel 5 jaar ) heeft opa hem verkocht omdat het een heel goed rijpaard was waar je het ver mee zou kunnen schoppen bij het crossen. Opa heeft hem eerst op manege knollegruun gezet, waar ik nu rij, maar toen was er iemand die hem wou kopen ( achternaam ; pomper ) en dus heeft opa hem verkocht en hierna heeft hij ook nog ergens aan het oranje kanaal gestaan. Ik zelf weet nu niet meer waar hij staat, ik denk wel ergens in Drenthe of omgeving hijken/ hogersmilde . Ik zou Della graag nog een keer willen zien en weten hoe het met hem/haar gaat , uiteraart met mijn opa ! Hij heeft het vaak over Della en zou hem denk ik erg graag nog een keer willen zien.
Foto's heb ik niet vader of moeder weet ik ook niet .. en opa weet eigenlijk er ook niet meer zo veel van of het een merrie of ruin was zelfs niet meer want tja opa wordt ook ouder en vergeet heel veel.
Groetjes Esmee