Evenveel selectiepunten, wie kring kampioen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Amiigo

Evenveel selectiepunten, wie kring kampioen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 20:54

Hoi!
Ik heb een vraagje, wat als de nummers 1 en 2 uiteindelijk even veel punten hebben na alle selecties, wie wordt er dan kring kampioen?
Groetjes Anne

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Re: Evenveel selectiepunten, wie kring kampioen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 21:03

Als jij en ik bijvoorbeeld allebei 23 punten zouden hebben Dan gaat het als volgt;
Ze kijken naar de afgelopen wedstrijd was ik daar bijv 6de en jij 5de dan mag jij door.

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 21:36

Ik heb zaterdag kring kampioenschappen. Van de 12 combinaties mogen er 5 door. Hoor ook dat sommige meerdere wedstrijden moeten rijden om door te mogen. Zit hier dus verschil in?

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 21:38

Ik weet niet hoe het in jouw kring is, maar bij ons telt de laatste selectiewedstrijd het zwaarst.

Amie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 22:07

Bij ons zijn er ook meerdere selectiewedstrijden en in geval van een gelijke totaalstand van de plaatsingspunten wint degene die bij de laatste wedstrijd het hoogst geeindigd is.

anke_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 11:48

Amie89 schreef:
Bij ons zijn er ook meerdere selectiewedstrijden en in geval van een gelijke totaalstand van de plaatsingspunten wint degene die bij de laatste wedstrijd het hoogst geeindigd is.

Bij mijn kring achterhoek oost. is het zo. de laatste selectiewedstrijd waar beide(met de zelfde punten) aan hebben medegedeeld. wij hebben 3 wedstrijden en daarvan tellen de 2 beste.

zoals vorig jaar in de volgens mij in de Z1 voor kwam. (namen maar even verzonnen :+ )

1e wedstrijd : 1e prijs ria
2de prijs pietje
3de prijs puck

2de wedstrijd: 1e prijs puck
2de prijs ria
3 prijs pietje

3de wedstrijd: 1e prijs ria
2de prijs pietje

ria 2
pietje 4
puck 4
en puck deed niet mee(had zich afgemeld) mochten er 2 door. wordt dus na wedstrijd 2 gekeken. en puck heeft daar gewonnen. Dus Ria en Puck mochten door.

bij sommige kringen is daarom de laatste wedstrijd verplicht. vind ik op zich geen verkeerd idee! iedereen strijd ervoor en laat het eerlijk zijn. alleen de beste maken kans op de regio kampioenschappen.

amiigo; gaat dit om jezelf? of gewoon een vraagje? je zou anders even de selectie regelement kunnen nakijken. vaak staat het hierin wel genoemd :o