Opmaatgemaakte laarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

QuirineH

Opmaatgemaakte laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 20:45

Hey,

Ik wil al heel erg lang leren rijlaarzen, maar ik pas de laarzen uit de winkel nooit omdat de kuitmaat nooit goed is. En daarom zou ik heel erg graag laarzen op maat laten maken.
Weet iemand misschien iets waar ik dat goedkoop kan laten doen? Wil het echt heel graag

Alvast bedankt!

(Liefst in Gelderland!)

Samxbilly

Re: Opmaatgemaakte laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 19:50

Lipica laarzen
http://www.lipica.nl
Super goede kwaliteit en niet zo duur +:)+ ( ik heb hetzelde probleem )

QuirineH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-14 20:18

Samxbilly schreef:
Lipica laarzen

Oke super dankjewel :)

Mungbean

Re: Opmaatgemaakte laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 20:21

De meeste betere merken bieden wel afwijkende maten, dan moet gewoon de winkel je maten opnemen en bestellen :)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 20:23

QuirineH schreef:
Samxbilly schreef:
Lipica laarzen

Oke super dankjewel :)

Hier word je been en je voet op 4 verschillende plaatsen opgemeten qua omtrek en dan nog de lengte en breedte van je voet en de hoogte van je been

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 20:25

Derby laarzen, super mooi en blijven mooi (na een jaar nog als nieuw). Ze zijn ook vriendelijk en vragen worden allemaal beantwoord (wel/geen rits, waarom daar de rit, veter ja/nee, etc.)

Zelf slechtere ervaring met Lipica. Waren niet goed aangemeten door de verkoper. Was wel een mooie laars, maar niet zo stevig. Later zag ik andere Lipica's maar die vond ik erg dof van kleur. Hoe ze nu zijn weet ik niet.

Edit: Derby bij de fabriek aan laten meten.
Laatst bijgewerkt door MoOtJuHh op 01-07-14 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 20:27

MoOtJuHh schreef:
Derby laarzen, super mooi en blijven mooi (na een jaar nog als nieuw). Ze zijn ook vriendelijk en vragen worden allemaal beantwoord (wel/geen rits, waarom daar de rit, veter ja/nee, etc.)

Zelf slechtere ervaring met Lipica. Waren niet goed aangemeten door de verkoper. Was wel een mooie laars, maar niet zo stevig. Later zag ik andere Lipica's maar die vond ik erg dof van kleur. Hoe ze nu zijn weet ik niet.

Ik heb de mijne nu ruim 4 jaar en ze bevallen prima bij mij :j

Tuurlijk moet je ze poetsen maar dat moet je bij andere laarzen ook... wel raad ik iedereen aan om ze bij de fabriek aan te laten meten... ook bij mij is dat niet helemaal goed gegaan bij de tussen handelaar

QuirineH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-14 20:44

Sizzle schreef:
De meeste betere merken bieden wel afwijkende maten, dan moet gewoon de winkel je maten opnemen en bestellen :)

Oke dankjewel, zal eens kijken :)

QuirineH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-14 20:46

ynskek schreef:
MoOtJuHh schreef:

Ik heb de mijne nu ruim 4 jaar en ze bevallen prima bij mij :j

Tuurlijk moet je ze poetsen maar dat moet je bij andere laarzen ook... wel raad ik iedereen aan om ze bij de fabriek aan te laten meten... ook bij mij is dat niet helemaal goed gegaan bij de tussen handelaar

Oke superr dankjeewell :D