Iemand blauwe samshield shadowmatt cap?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Babbelkous

Iemand blauwe samshield shadowmatt cap?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-14 23:04

Hallo,

Ik ben er sterk over aan het twijfelen om een samshield shadowmatt cap te kopen als 'wedstrijdcap'.
Nu is het bij ons bij de landelijke in BE verplicht om met zwarte ruitervest te rijden.. Maar cap mag in een andere kleur..

Nu vroeg ik me af, is er iemand die een shadowmatt blauwe cap heeft en die eventueel eens een foto kan maken (of heeft er iemand eentje? ;) ) in combinatie met een zwart ruitervestje? :) ben benieuwd of het beeld 'kan'..

Mijn ruiterjas voor de landelijke is dus zwart maar heb wel een andere navy rijjasje voor ondere wedstrijden.. Dus twijfel nu over de blauwe of de zwarte ;)

Wie kan mij helpen om te weten te komen of het beeld 'oké' is of totaal niet? :)

Alvast heel erg bedankt!!

Groetjes

Marie111

Re: Iemand blauwe samshield shadowmatt cap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 00:21

ik vind ze vooral heel erg duur?

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 00:31

Bedankt voor je reactie mr daar ben ik helaas weinig mee.. ;) heb een heel lastig hoofd qua pasvorm en een goed passende cap vind ik zn geld sowieso meer dan waard.. ;)

Normaal zou ik er zoveel geld niet aan uitgeven mr heb een bon gekregen dus dan leek me dat een ideale gelegenheid ol eens zoiets te kopen.. ;) en een goed passende cap die veilig is is altijd zn geld waard. Toch? :)

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 00:45

Babbelkous schreef:
en een goed passende cap die veilig is is altijd zn geld waard. Toch? :)

Niet als je voor 1/6 van het bedrag een even goed passende, even veilige cap kan kopen :P.
Maar goed, dat is mijn mening.

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 00:58

Ik snap niet waar mensen moeilijk over doen! Een comfortabele cap is voor mij ook erg belangrijk, ik kwam uit op een charles owen en heb daar even voor moeten sparen. Maar dan nog ts wil er dat geld voor uitgeven en vraagt slechts om een voorbeeld foto.

Ts ik kan je helaas niet helpen met een voorbeeld foto. Meisje die op de club reed had hem wel maar is gestopt met paardrijden en heeft hem al verkocht, zag er wel altijd heel chique uit!

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 01:02

Die charles owen ayr8 vind ik ook erg mooi mr gezien ik ooit eens de gewone klassieke co modelletjes heb gepast en die niet fijn zaten op mijn hoofd vrees ik ervoor qua pasvorm.. :( dank je voor je reactie in ieder geval! :D mij lijkt het ook een ergmooie cap! Was me ook al opgevallen een ker op jumping en nu kwam ik er weer om uit dus vandaar mn twijfels.. ;)

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 01:49

Samshield zit heerlijk :j ik heb hem in bestelling staan.
Als je laarzen zwart zijn zou ik hem in het zwart kopen, dat staat ook mooi met je blauwe jasje.

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 08:40

Ja sinds vrijdag heb ik de cap binnen, een blauwe, kleur is erg donker.

Besteld bij Divoza met 25 % kortings actie.

Heb geen zwart jasje (een blauwe) maar denk dat het wel kan. De cap zit superfijn je voelt de wind er doorheen gaan als je loopt al.

Ik was nu 212 euro kwijt.

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 14:45

Ik heb zelf een zwarte shadowmatt, dus kan je helaas niet helpen met een voorbeeldfoto. Blauwe shadowmatt is erg chique!

Wel kan ik je inderdaad ook als tip meegeven, kijk naar de kleur van je laarzen. Heb je blauwe laarzen zou ik ook voor een blauwe cap gaan. Heb je zwarte, zou ik voor een zwarte cap gaan. Zwarte cap met blauw jasje gaat prima :j , andersom vind ik het persoonlijk alleen mooi als de laarzen ook blauw zijn...

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 14:49

Hier zwarte chaps/laarzen, blauw jasje en blauwe cap

Afbeelding
Dit jasje

En een wit paard of een zwart paard