BR Stockholm

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

BR Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-14 17:39

Hallo,

de wedstrijdkriebels beginnen weer op te komen en ja het is zomervakantie dus ik heb genoeg tijd om eens een parcoursje mee te pakken. Helaas voor mij ben ik een stuk afgevallen en passen mijn kleren totaal niet meer. Wedstrijdjasje en broek zijn veel te groot geworden en dan moet je op zoek naar iets nieuws.
Ik wil er niet teveel geld aan geven en zoek dus wat goedkopere spullen.
Nu kwam ik dit jasje tegen:
http://br.nl/page/info.php?id=220336
Het is een kinderjasje, maar vaak hoor je zeggen dat een 176 overeenkomt met een S in damesmaat.
Hebben mensen ervaring met dit jasje?
Enige nadeel is dat ik zwarte laarzen heb en dit een blauw jasje is.

Verder heb ik keuze uit de HH St. Tropez en een jasje van Valencia. Maar ik vond deze wat specialer uitzien

0000

Re: BR Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 17:43

Ik vind 'm wel mooi! Het grote nadeel van kindermaten is alleen dat die vaak op je borst veel te strak zitten....In vergelijking met een damesmaat zit er veel minder vorm in (vaak ook minder getailleerd) omdat kinderen zich nou eenmaal nog flink moeten ontwikkelen. Dus ik denk dat je dat toch zal moeten passen, moet je een beetje geluk mee hebben.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 12:01

Ben gelukkig/helaas niet zo heel groot geschapen :D
Vond het zo zonde om hem te bestellen en dan weer terug te moeten sturen voor de verzendkosten.
En in de winkel kan ik hem helaas niet vinden