Positieve kritiek van jullie is dan ook welkom zodat ik eens kan kijken of ik het echt zo slecht weet
https://www.youtube.com/watch?v=hiPbh5044AU
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik zie dat helemaal voor me namelijk maar lijkt me niet echt positief ondersteunend of iets.
...maar ik lees nu dingen die mij niet vreemd zijn, want op de letter rijden heb ik al zo'n 100.000 keer gezegd. Dus ik ben gewoon blij te lezen dat ik niks raars zegAngela schreef:Ik ben een beetje verbaast over de insteek van dit topic. Je gaat als moeder een filmpje van je dochter plaatsen en hoopt op bijval? Of wil je juist horen dat het geweldig gaat? In beide opzichten: als je dochter commentaar van bokt wilt, zou ze daar zelf een topic voor moeten openen, dat lijkt me niet aan jou.
Yom schreef:nou ik denk dat ik dit maar eens onder d'r neus duw
neeje...maar ik lees nu dingen die mij niet vreemd zijn, want op de letter rijden heb ik al zo'n 100.000 keer gezegd. Dus ik ben gewoon blij te lezen dat ik niks raars zeg
Dit is haar eigen pony en ze heeft ook les, dus het komt allemaal wel. Dit was begin juni toen had ze de pony net 2-2,5 maanden
Geef desnoods aan bij je instructrice dat je wilt dat e gaat werken aan op de letter rijden oid.