Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
We zijn super trots op de pony. Ondanks ze spanning toch nog even een eerste premie halen....Training weet ik eigenlijk niet hoe ze dit dan zouden aanpakken. Ze staan heel rustig, is niet gespannen maar zodra ze iets terug stapt en haar hoofd laag doet dan loopt ze eronder. Paniek was er eerst nooit tot ze gister echt vast zat. Bij het inladen gaat het prima als er maar wel opgelet wordt, ze loopt er vaak ook heel rustig in, hoofd lekker laag en ramt gelukkig niet door tot ze merkt dat haar hoofd niet omhoog kan.Mariska_87 schreef:Een extra stang eronder plaatsen
_AAASCHAAA_ schreef:Dank je wel Gap. We waren ook wel verrast dat ze ondanks de spanning en de gevoelige rug ze zich nog zo goed liet zien. Wel was ze moe van alles dus ik verwacht dat het nog beter was geweest als het allemaal vlekkeloos was verlopen. Maar toch ongelooflijk trots.
Een extra stang zie ik idd niet zitten en de stang verlagen kan maar dan moet de achterkant zeker ook naar voren. Zodra ze voelt dat ze eronder zit ramt ze zichzelf naar voren. Maar ik heb gelukkig een geweldige stalgenoot met een ponytrailer. Die is wat korter maar wel fijn qua breedte en daarin kan ze echt goed tussen de voor en achterbuis gezet worden. Die mag ik lenen voor de pony zolang ik nog geen oplossing heb. Bij de grootte trailer ( als mijn paard ook mee moet ) zal ik wel kijken of de achterbuis verder naar voren kan en ik de voorkant dicht kan maken. Heb een buurman met een zeilmakerij, Hij kon wel wat voor me in elkaar knutselen wat voorin de trailer kan.
Lijken mij prima oplossingen zo. Paard gaat voorlopig toch niet mee in de trailer en dan kan pony mee in de kleine trailer...
maar het komt zo te horen vast goed