Noordwijkehout / Meijedel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tessxponys

Noordwijkehout / Meijedel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-14 15:19

hallo!!
ik wil morgen misschien met een vriendin en de paardjes van Noordwijkerhout naar Meijendel en terug.
nu was mijn vraag..
Als we daar stoppen en tussendoor veer stappen,
ik dit dan denkbaar?
redden de ponys dat??
even ter informatie:
de ponys zijn 7 en 12 en ze hebben beide een goede conditie en rijden (bijna) elke dag vrij intensief.
groetjes Tess *\o/*

ps: het is +/- 37 KM
Laatst bijgewerkt door tessxponys op 28-06-14 15:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Apple

Re: Noordwijkehout / Meijedel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 15:31

-> BRT

Apple

Re: Noordwijkehout / Meijedel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 15:36

Van Noordwijkerhout naar Meijendel is een flinke afstand.

Je zou morgen nog wat extra problemen hebben: je mag niet voor de boulevard van Noordwijk langs tussen 1 maart en 1 november.
Je mag niet voor de boulevard van Katwijk langs tussen 1 april en 1 oktober als het warmer is dan 18 graden (en dat is nu sowieso onmogelijk ivm de kustwerkzaamheden voor Katwijk).
Je mag daarnaast ook niet overdag voor Wassenaarseslag langs.

Als je iets dergelijks wilt doen dan zou ik het als ik jullie was in oktober of november doen. Als er nog steeds kustwerkzaamheden in Katwijk zijn dan met de trailer naar Katwijk en dan daar te paard. Dan heb je een ritje van ongeveer 22-24km heen en terug.
Zijn de kustwerkzaamheden inmiddels afgerond dan zou ik heen rijden, daar in Meijendel een rustpauze nemen en je lekker in Meijendel weer laten ophalen met de trailer.