Voor langere tijd werken op ranch/stal in het buitenland?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Voor langere tijd werken op ranch/stal in het buitenland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 14:49

Hoihoi! :)

Nog een jaar, en dan heb ook ik mijn diploma. Ik zit nu in 4Havo. Ik wil daarna een jaar HBO gaan doen en dan biologie gaan studeren aan de universiteit, maar niet meteen!

Ik zou het ongelofelijk gaaf vinden om voor een tijd in het buitenland op een ranch of stal o.i.d met paarden te werken, het liefst tegen kosten en inwoning. Ik heb alleen nog geen idee waar, hoe je aan zoiets begint, wat het inhoud, etc...

Ik zou het wel fijn vinden als het op een hele mooie locatie is. De Sundance Ranch in Zweden ken ik al aangezien we daar heel dichtbij een huis hebben en ik daar dus vaak kom, maar ik zou het liefst naar Australië of Nieuw Zeeland gaan. Ook het liefst op een stal met Engelse rijstijl, ik kan geen western rijden (ook al zou ik het wel heel leuk vinden om dit te leren). Ik heb al een klein beetje ervaring met jonge paarden, dus dat zou ik ook best leuk vinden.

Ik wil gewoon lekker aan het werk en veel ervaring opdoen, het liefst op een mooie locatie. Wie kan er wat meer uitleg over geven, of heeft de gouden tip? :)

_mexx_lady_

Re: Voor langere tijd werken op ranch/stal in het buitenland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 14:50

Kijk eens op yardandgroom.com daar hebben ze vacatures voor het buitenland

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 15:34

Bedankt voor de tip! :) Ik zal die site zeker in de gaten gaan houden...

Heeft iemand anders ook nog tips? Hoe is het om zolang weg te zijn, en hoeveel werk je, etc... Dat soort dingen.

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 15:39

Kijk eens op workaway.info
hier kun je over de hele wereld werk vinden tegen kost en inwoning in verschillende branches (dus ook in de paarden).

ik ga in oktober naar australie en heb via deze site ook mn eerste plekje daar gevonden!

Kim_RC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 15:40

ik weet zo niets, maar ik wens je vast succes in het buitenland!