Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
colinneke schreef:Hier verliezen ze de winterharen ook slecht.
Ik kreeg de tip om lijnzaadolie te voeren. En gebruik de furminator.
Bij jouw shet kan het natuurlijk ook van de ouderdom komen.
En als je hem/haar met de rosborstel borstelt, komen er wel haren af of echt nog helemaal niets?
, maar doordat ik hem in de winter 2x heb geschoren, (daarna wel deken met hals omgedaan maar staat 24/7 buiten kan zelf zijn stal inlopen) krijgt hij er een ander kleur haar voor weer, wat echt donzig is.. niet mooi glad.. maar echt staat alle kanten op, nu komt die op zen kont in de zomervacht helft van zen buik en helft van zen hals. hij staat nu onder een vliegendeken met hals.. iemand tips? ik gebruik een blok, Furmilator werkt niet helaas!, en de stalen borstel ook niet.. Lijnzaadolie zijn we al een tijd mee bezig, hij krijgt zen vitamientjes allemaal wel, 1x in de zoveel tijd een vitamine boost spuit, (toch om zijn leeftijd voor de extra vitamientjes) Wormkuur doen we zowiezo 1x in de 2/3 maand, Ontlasting is goed, geen krullende vacht, is kern gezond, en word nog gewoon gereden, iemand tips trucs? het laat een beetje los, maar lang niet alles.. met name de benen/hals/kin eerder nooit problemen mee gehad trouwens! toen hij nog niet geschoren werd... meschien dat het hier aan ligt ? heb ook besloten volgend jaar niet meer te gaan scheren
weet alleen niet hoe ik dat hier in het topic kan plaatsen... )
amado7 schreef:Als je reageert of hij krullende haren heeft komen we al een stuk verder met de tips denk ik

).