Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.... Het is zo vreemd allemaal
. Gelukkig stond hij snel weer op, niks aan de hand. Heel erg vreemd dat hij heel goed alleen op de trailer wil, maar het mis gaat met een ander paard erbij, zomaar?? Bochtje links vindt hij lastiger dan rechts, als hij links staat...
Zeg het maar...
Ellerhuisje schreef:We zijn nu een paar maanden verder. Hij wil heel best alleen mee op de trailer, geen probleem... Een paar weken geleden hebben we het weer geprobeerd met een maatje van hem. Bij de eerste scherpe bocht ging het "mis", hij ging erbij liggen. Gelukkig stond hij snel weer op, niks aan de hand. Heel erg vreemd dat hij heel goed alleen op de trailer wil, maar het mis gaat met een ander paard erbij, zomaar?? Bochtje links vindt hij lastiger dan rechts, als hij links staat...
Zeg het maar...
ikke schreef:Cayenne schreef:Ikke, bij mijn paard hebben meerdere mensen de auto + trailer gereden, maar hij reageerde altijd hetzelfde, ook na meerdere keren bij dezelfde persoon.
Moet ik dit als een uitdaging oppakken?
Hij is alleen inmiddels overleden, dus ik gok niet meer dat hij dan erg tekeer gaat in de trailer
) Cayenne schreef:ikke schreef:Moet ik dit als een uitdaging oppakken?
Nou, je mag het proberenHij is alleen inmiddels overleden, dus ik gok niet meer dat hij dan erg tekeer gaat in de trailer
![]()
![]()
(sorry, zwarte humor moet kunnen)