bodyprotector

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

StonedRomy

bodyprotector

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-14 12:38

Ik weet dat er al veel topics zijn over dit onderwerp, maar omdat ik een eigen verhaal erachter heb besluit ik een nieuw topic te openen.

In de zomer ga ik naar Amerika om daar te rijden. Normaal gesproken rijd ik met mijn point 2 air jacket, maar het lijkt mij geen strak plan om deze mee te nemen.

De eisen zijn:
- goed zittend
- niet drukkend op borstbeen ( ik heb een verbrijzeld borstbeen en dat doet zonder constante druk al genoeg pijn.
- makkelijk aan te doen ( dus niet naar achteren moeten grijpen of zo, ook weer door borstbeen )
- het moet iets zijn wat je bijna niet voelt.

De prijs maakt niets uit. Als iemand verkooppunten heeft zou dat ook helemaal super zijn.

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 12:39

dit volg ik mee, ben er ook naar op zoek.

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 12:46

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-14 12:52

Altos schreef:
http://www.canter-equipment.nl/bodyprot ... s-racesafe Deze bp wordt erg veel gebruikt door de eventers en heb ik zelf ook. Is erg comfortabel door de losse blokjes en voldoet zeker aan al je eisen.

hartelijk bedankt. heb jij je bp op dit adres gekocht? zo ja, ben je dan langsgegaan?

Altos

Re: bodyprotector

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 12:55

Ja ik heb die van mij daar gekocht. Als je daar in de buurt woont kan je volgens mij gewoon een afspraak maken maar op haar site staan ook de evenementen waar zij met haar winkel is.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-14 12:58

in de buurt woon ik niet, maar wil er graag voor rijden.

hoe lang duurt het ongeveer voor je hem hebt? ik vertrek namelijk al over 3 weken.

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 13:00

Als ze je maat op voorraad heeft meteen en anders denk ik een week of 2 (maar mail haar even dan weet je het zeker ;))

mimipony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 23:03

Ik zou een airbagvest aanraden, maar deze wil je blijkbaar niet. Ik gebruik zelf een gwone bodyprotector die ik over mn hoofd kan trekken en heb niet meteen een drukkend gevoel.

f4bjheu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 23:14

ik zweer bij sir-lancelot

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-14 23:46

mimipony schreef:
Ik zou een airbagvest aanraden, maar deze wil je blijkbaar niet. Ik gebruik zelf een gwone bodyprotector die ik over mn hoofd kan trekken en heb niet meteen een drukkend gevoel.

Heb zelf ook een airbagvest, super dingen hoor, maar die ga ik echt niet meeslepen naar Amerika.

Ik ga kijken voor een sir lancelot en een racesafe. Bedankt iedereen!

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 23:53

Ik heb ook een racesafe. Heerlijk ding! Ook licht (ook niet onbelangrijk als je gaat vliegen). Ik heb hem echt veel aan, haast altijd als ik het bos in ga en met springen ook altijd. De bodyprotector gaat ook naar je lichaam staan door de speciale blokjes. Na een tijdje vergeet ik dat ik hem aan heb.
Echt een aanrader!

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 00:02

Weten jullie toevallig ook welke Bodyprotector geschikt is als je grote borsten hebt?
Mijn happy valley staat nu best wel open bij m'n nek namelijk. Zit niet helemaal perfect.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 10:53

Ik heb sinds kort een aerowear outlyne en ben er erg tevreden over. Fijne pasvorm door de verschillende breedte en lengte maten, als je hem even aan hebt met rijden voel je hem niet meer. Heb hem aan laten meten in een ruitersportwinkel. Zijn speciale damesmaten, wat erg fijn is.
Linkje: http://www.airowear.co.uk/en/product/women-outlyne/