Sinds mijn ongeluk, waarbij ik mijn rug brak, draag ik een airbagvest zodra ik op mijn paard stap. Er is geen mogelijkheid dat ik deze niet meer draag.
Binnenkort heb ik wat fotomeetings, maar nu vraag ik me af... hoe kan ik me toch leuk kleden ervoor?
Daar zat ik inderdaad aan te denken, maar het is een airbagvest, moet de ruimte hebben open te klappen tijdens de val. Ook is hij te groot om ergens onder te doen.
Misschien kun je er wel een open vest over doen en je kan je pony er mooi uit laten zien, je zou ook voor de foto's maast het paard m gewoon uit kunnen doen.
Open vest is inderdaad wel een idee! Mijn paard is sowiezo erg mooi grapje!
Bedankt!
biancaaaa
Geplaatst: 25-06-14 10:06
Ik heb ook een opblaasvest voor de foto had ik kleren aangetrokken die qua kleur matchen met het vest. Ik heb een zwart vest en had een zwarte blouse eronder. Was helemaal niet storend op de foto (vond ik dan)
1234321
Geplaatst: 25-06-14 10:07
Mmm ik zou met vest ook niet doen, aan de achterkant kan hij dan ook niet open klappen.
Ook weer zo 1234321! Lastig Bianca, dat is inderdaad wel een optie. Punt voor mij was, mijn paard is donkerbruin/zwart... wilde ik wit dekje, wit hoofdstel, witte bandages doen. Zelf zwarte laarzen, witte rijbroek, zwart vest dan en zwarte cap, wilde daar nog iets van wit zien te krijgen. Of zelfs een jurk, maar een jurk gaat niet met vest... Vind het lastig te combineren iig haha!
1234321
Geplaatst: 25-06-14 10:14
Je kunt ook de jurk aan doen als je er naast staat en erop gewoon wat je zei en dan iets zwarts eronder
Er bestaat ook nog zoiets als een overtrek voor je airjacket. Die belemmert het opblazen niet, maar past er wel netjes overheen. Die heb je in verschillende kleuren, dus dan kun je er gewoon onderaan doen wat je wilt, en zo'n hoes over je airjacket doen, wat op dat moment matcht met de kleding die jij aan wilt . Het lijkt dan gewoon als een "vest" over je kleding.