Nou, ik had ze besteld en weer terug gestuurd. Het waren op zich mooie laarzen maar ik vond ze iets te grof als stallaars. De bovenkant toont erg ruim door het bont en het leer dat je wat bij elkaar kunt trekken. Daarnaast kun je er niet makkelijk met een gewone broek in dus heb nu de Ariat Windermere
miezelke
Geplaatst: 28-08-14 09:03
Oei dat zijn wel redelijk wat negatieve punten Als ik zo de ervaringen lees in andere topics lees ik eigenlijk voornamelijk positieve reacties over deze laars... Maar iedere mens is anders en zal wel andere wensen en voorkeuren hebben zeker?
Ik heb ze vorig jaar gekocht en heb ze vanaf dag 1 aangetrokken en dagelijks op gelopen, op stal maar ook tijdens auto rijden naar stal en eventuele boodschappen doen. Heerlijke laars. Warme voeten maar geen kleffe warmte. In koude tijden rijd ik er zelfs gewoon mee. Past ook prima in de stijgbuigels. Loop je ermee door de bagger, pak de water slang sluit ze af en zijn weer als nieuw. En altijd doe voetjes gehad.
Ik kan er ook gewoon met een joggingbroek in of nogmaals spijkerbroek mits natuurlijk je broekspijpen niet te veel uitlopen. En ik heb een normale tot brede kuitmaat. Super laars en voor wat je krijgt absoluut niet duur. Ook makkelijk in onderhoudt! Heb ze 3 x ingevet, 1x vooraf, 1x halverwege en toen in ze op ruimde voor de zomer. Zou ze zo weer kopen en als ze in t zwart komen haal ik die gelijk!