Welke kleding

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wiktoria

Welke kleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-14 16:59

Een familielid is helaas overleden, het was een paardenman, dus er is ideee om met paarden naar de begrafenis te gaan, ik zou waarschijnlijk een van de paarden rijden, maar ik heb geen ideee wat ik dan zou moeten aantrekken. Want het moet ook iets zijn, dat wanneer ik afstap het er nog steeds toepasselijk en netjes uitziet. Heeft iemand een ideee?

Bakvis

Re: Welke kleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 17:03

Kun je niet gauw even omkleden?? Paardrijkleren zijn niet bepaald toepasselijk vind ik persoonlijk.

Zwartvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 13:06

Heb je een zwarte rijbroek? Trek daar gewoon een mooi, net zwart hesje/tuniekje overheen wat geschikt zou zijn voor een begrafenis, dan gewoon ballerina's onder je rijbroek? Ik denk dat dat prima kan hoor. Ik zou iig geen rijlaarzen of jodphurs aantrekken.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 13:10

Als jullie met een groep te paard gaan dan lijkt het mij niet heel ongepast dat je dan in je rijkleding bij de uitvaart bent. Ik zou alleen wel kijken of je dan met z'n allen een geheel kunt vormen. Zwarte rijbroek, zwarte rijlaarzen en dan een nette blouse oid er op.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 13:14

miccamaaike schreef:
Als jullie met een groep te paard gaan dan lijkt het mij niet heel ongepast dat je dan in je rijkleding bij de uitvaart bent. Ik zou alleen wel kijken of je dan met z'n allen een geheel kunt vormen. Zwarte rijbroek, zwarte rijlaarzen en dan een nette blouse oid er op.

+1
of als je geen zwart hebt donkerblauw!

Manon_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 17:16

SharronV schreef:
Heb je een zwarte rijbroek? Trek daar gewoon een mooi, net zwart hesje/tuniekje overheen wat geschikt zou zijn voor een begrafenis, dan gewoon ballerina's onder je rijbroek? Ik denk dat dat prima kan hoor. Ik zou iig geen rijlaarzen of jodphurs aantrekken.

:j

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 17:28

Gecondoleerd! Idd, het idee van SharronV lijkt mij goed!

Sjira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 17:30

Wedstrijdtenue. Welke discipline reed de overledene zelf? Kan je je daaraan aanpassen? (Bijv jachttenue)

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 17:32

Sjira schreef:
Wedstrijdtenue. Welke discipline reed de overledene zelf? Kan je je daaraan aanpassen? (Bijv jachttenue)

Zou ook hiervoor kiezen.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 17:50

Misschien gewoon een zwarte jeansbroek zo'n stretchbroek? Daar kan nog wel mee gereden worden.
Hier onderin las ik inderdaad wedstrijdtenue. Allemaal zwart-wit staat heel netjes en staat nog niet zo verkeerd om zo een begrafenis te doen.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 17:54

Ik heb vaker stoeten ruiters bij een uitvaart gezien, en de ruiters waren gewoon allemaal netjes in hun wedstrijd tenue. Dat is heel netjes en kun je ook nog gewoon naast het paard in vertonen.