Kingsland rijbroeken, wat is jullie ervaring?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Manderino

Kingsland rijbroeken, wat is jullie ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-14 17:36

Hoi!
Ik heb nu twee Kingsland broeken aangeschaft, omdat ik dagelijks rijd dacht ik, ik wil gewoon
Goede broeken, en vind het daarom ook niet erg om er wat voor neer te leggen.
Maar bij m,n eerste rijbroek begonnen de stiksels al los te laten in een week tijd, ik ben er verder
Niet mee terug gegaan dat is nog wel makkelijk om zelf te maken.
En ik ben ook niet een persoon die om het minste geringste weer terug gaat naar de winkel
Ik heb laatst weer een broek van Kingsland aangeschaft, omdat ik het gewoon onwijs mooie broeken vind
En ik dacht had bij die andere gewoon pech.
Maar ik heb er hooguit drie keer mee gereden en m,n hele zitvlak is versleten,bolletjes etc.
Met deze ben ik terug gegaan en ze gaan de broek terugsturen naar de leverancier, de service was verder super.

Maar nu vraag ik mij af, omdat ik een nieuwe uit mag kiezen, zal ik de gok wagen en weer een Kingsland
Proberen, of een ander merk?

Wat is jullie ervaring met Kingsland? Heb ik nou pech gehad? :D

Corelli

Re: Kingsland rijbroeken, wat is jullie ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 18:43

Ik heb een Kingsland broek en ben er wel heel blij mee! Geen ervaringen zoals jij en heb hem nu zo'n driekwart jaar denk ik

m_d3l13fj3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 19:23

ik denk dat je gewoon heel veel pech hebt, ik zelf heb geen kingsland broek gehad maar, ik heb eigenlijk tot nu toe alleen maar positieve reacties gehoord van mensen die er eentje hadden gekocht.
ik zou gewoon de gok wagen en het opnieuw proberen, wat voor merk had je anders in gedachte?

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 19:25

Ze zitten fijn maar ze kunnen nog een goed stiklesje gebruiken... Stiksels laten zeer snel los en heb de naad tussen de billen al 4x kunnen laten stikken :-)

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 19:27

Echt heel slecht! Na 1x wassen valt hij bijna uit elkaar. Naden laten los en gaat helemaal pillen. Ik ben heel tevreden met KL vesten maar die broeken :n

m0niekkkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 19:33

Ik heb een Kingsland broek gehad, super fijne broek! Ik heb hem gekregen van een kennis, zij heeft hem daarvoor jaren gedragen, ik heb hem nog een paar maanden kunnen gebruiken tot hij echt versleten was..
Ze zijn inderdaad erg duur in aanschaf maar ik vind het toch wel de fijnste rijbroeken, ben nu aan het sparen voor een nieuwe :j

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 13:22

Kingslands heeft kwaliteits volle producten maar hun broeken vind ik ook minder... Ik heb er al verschillende gepast maar nog nooit gekocht, ben niet overtuigd van de kwaliteit ivgm andere rijbroeken voor zelfste prijs categorie. En het model gaat me ook minder goed. Ik zou eens voor een ander merk gaan! Pikeur, eurostar... Mijn laatste is nu van La Valencio, zéér fijne broek voor te dragen, maar ben benieuwd of ze zo lang zal mee gaan als mijn andere (dure), deze was nl. toch de helft goedkoper.

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-14 23:12

Bedankt voor jullie reacties, wel hele wisselende reacties, jeetje lastig misschien toch een ander
Merk proberen, ik val ook vooral voor mooie zakken op de broek.
Ik heb nog niets van de winkel gehoord, dus ik kan er nog even overnadenken :D

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 23:40

heb er 2. Een is zon 4jaar oud en ziet er nig uit als nieuw. De andere nog maar kort maar juist gekozen doir de goede ervaring.

4horsenl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 14:44

Ik heb verschillende ervaringen met kingsland rijbroeken. Ik heb twee keer een kingsland kelly gekocht. Bij de ene keer sleet het zitvlak zoals hierboven beschreven heel snel. Bij de ander nooit problemen gehad. Zullen ze verschillende materialen gebruiken? Blijft in ieder geval vreemd.

Samxbilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 17:31

ik draag altijd kingsland rijbroeken en ik ben er heel blij mee :D ik heb deze nu al een jaar en hij ziet eruit alsof ie net nieuwe is

Manon_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 17:13

Fijn! :j

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 17:15

Ik heb er 3 en die draag ik eigenlijk bijna altijd, vind het heerlijke broeken.
Idd de stiksels bij 1 van m'n broeken ging al snel los.. dat vond ik wel erg slordig.
De vesten zijn van betere kwaliteit.

Maar ze zitten wel onwijs fijn. Heb de broeken nu bijna 4 jaar. :j

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 11:58

Ja het blijft vreemd, ook omdat er zo veel verschillende reactie's zijn, zou je idd haast denken
Dat ze heel veel verschillende materialen gebruiken:j
Ik denk dat ik toch een keer een ander merk wil proberen.

__Horsegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 14:56

Heerlijke broeken! Ik loop ook heel vaak bij de paarden, doe er stallen mee, paarden rijden, klusjes aan stallen of aan het tuig, en is nog nooit kapot gegaan! Heb m nu 1 jaar denk ik.

AnneMano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 18:02

Ik vind het heerlijke broeken! Ik denk dat je gewoon pech had! In een van mijn broeken van kingsland zit ook een gaatje, maar ik denk dat ikzelf ergens tegen aangelopen ben... Maar een andere ziet er nog als nieuw uit!

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 18:06

Ik heb een wedstrijdbroek van Kingsland, die wordt dus niet dagelijks gebruikt, maar ben er erg tevreden van :j Ik vind hem heerlijk zitten :D

YlseKelders

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:29

Ik heb een rijbroek van kingsland ik gebruik hem al een halfjaar ben er heel blij mee

Sunlover1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 22:33

Heerlijke broeken en bij mij blijven ze netjes! Dat in tegenstelling tot de diverse Anky's die ik al gehad heb en die na een paar keer al overal begonnen te rafelen en lubberen. Al zitten ze wel erg lekker :D