Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jihoe schreef:ik ben wel aangehouden en heb een flinke boete gehad van 250 euro omdat ik caravanspiegels moest hebben met deze combinatie, ik kwam terug van wedstrijd en was helemaal blij met mijn 20 euro aan prijzengeld.
Een week later kregen we de nieuwe auto die een stuk breder is als de trailer
Joolien schreef:Dat vroeg ik me zomaar af, wie is er hier wel eens aangehouden door de politie en heeft controle gehad van gewicht en mankementen? Ik heb nog nooit iemand gehoord die wel eens is gewogen voor juist laadvermogen oid. Dus brand los in de poll.
tja, hij vroeg wat er in zat....
Rumpleteaser schreef:jihoe schreef:ik ben wel aangehouden en heb een flinke boete gehad van 250 euro omdat ik caravanspiegels moest hebben met deze combinatie, ik kwam terug van wedstrijd en was helemaal blij met mijn 20 euro aan prijzengeld.
Een week later kregen we de nieuwe auto die een stuk breder is als de trailer
Wat raar, wil je aangeven waarom je die nodig had volgens de politie?
Joolien schreef:Waarom ik dat vraag, wij hebben 10 jaar in een 2-paards vrachtwagen gereden waar officieel maar 1 paard op mocht staan, zou wel omgezet kunnen worden naar C maar was niet nodig, maar wij zijn nooit staande gehouden of iets.