Hoe duur is het in totaal om een ongelimiteerde KNHS startpas te hebben voor een pony?? En krijg je automatisch een abbonoment op Paard&Leven of kan je dat aan vragen? Kan iemand mij wat meer info geven over de prijzen,regels enz enz enz bij de KNHS???
Kijk eens op wwww.knhs.nl en lees het regelement eens! Dan moet je al een hoop antwoorden op je vragen kunnen vinden!
minnie1999
Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-14 19:58
manonutjuh schreef:
Kijk eens op wwww.knhs.nl en lees het regelement eens! Dan moet je al een hoop antwoorden op je vragen kunnen vinden!
Ik had al op de KNHS site gekeken maar daar kon ik niks vinden over de prijzen of nouja niet echt heel erg duidelijk ik word er niet wijzer mee. Het regelement kon ik wel vinden.
Ik heb even gekeken voor je, ben dit jaar lid geworden dus heb laatst ook alles uitgezocht 17,75 kosten om lid te worden van de knhs 32,50 voor dat abonnement paard en leven 79,- voor de Startpas zelf (pony kost minder iets van 60 dacht ik) En dan nog eenmalig registratiekosten voor je paard/pony, dacht iets van 30 euro of zo Zie ook: https://www.knhs.nl/media/6925507/knhs- ... t-2014.pdf