Ik ben opzoek naar één van onze eerst gefokte merries, Anika (weet niet of het nou wel of niet met dubbel n was). We willen graag weten hoe het nu met haar is, wat er met haar gedaan wordt en gewoon of ze nu een fijn huisje heeft gevonden! Ik weet niet precies alle info over haar meer, hopelijk duidelijke richtlijnen toch:
Naam: Anika van de Zanddiek
Moeder: Drofi van Veenlust (Alex van de Heibloem)
Vader: Ambassador (Amsterdam x My Enya)
Ik geloof dat ze ergens in april 2004 geboren is, helemaall zeker ben ik daar niet van..
Niet een heel groot merrietje, ik denk dat ze ergens rond de 1.40m zit. Ze had aparte aftekeningen, een brede bles met een soort sikkeltje aan de zijkant (zie foto's) Ik denk dat ze misschien eczeem heeft, ze had bij de vorige eigenaar altijd een vreselijke manenbos (erg jammer want alle veulens hebben wel de prachtige dikke bos van hun moeder). Ik heb haar nog een paar keer bij de oude eigenaren gezien en ze was altijd lekker relaxed, net als haar broer en zussen.
We hebben nog 2x met dezelfde hengst gefokt en daar zijn een volle broer en zus uitgekomen. Beiden waren kleine, sterke paardjes met karakter, behoorlijk eigenwijs. Haar zus is in 2010 overleden, haar moeder in 2011. We hebben nog steeds haar half zus, maar we zijn dus erg benieuwd waar Anika beland is.
We hebben haar verkocht aan de familie Bodewits, te Nieuw-Buinen. Heeft u Anika gekocht of kent u haar? Dan kunt u me een pb sturen, of mailen naar: janneke8aug@msn.com. Ik heb nog veulen foto's, mocht u geïnteresseerd zijn! Hier nog enkele foto's, niet van goede kwaliteit, maar hopelijk duidelijk genoeg.
Ik hoop op een goed plekje waar ze in goede gezondheid leeft!

http://i58.tinypic.com/1252l35.jpg
Op de hoofdfoto's is te aftekening vrij duidelijk, draffoto is wazig maar zie je het postuur wel een beetje.
Groetjes Janneke