Brinckhoff´s carefull, 14-jarige bruine Welsh; info?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Twieks

Brinckhoff´s carefull, 14-jarige bruine Welsh; info?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 16:20

Wie kent de pony Brinckhoff´s carefull? Het betreft een Welsh D-pony geboren 20 mei 2000. Mijn dochter is de ruin vandaag gaan testrijden bij Manege Meijer in Bunde. De pony komt van een fokker genaamd D. Posthouwer in Putten. Vader is Vita Nova´s Golden Boris. Moeder is Brinkhoff´s Noraly. De pony heeft jarenlang de inentingen gehad bij dierenkliniek ´De Lingehoeve´ in Gendt. De verkopen kon me niet vertellen waarom het dier door de vorige eigenaar werd verkocht (verkoper zegt het dier van een tussenpersoon te hebben gekocht). Ik probeer zo snel mogelijk zo veel mogelijk te weten te komen van het dier. Wie kan me helpen? Echt alle info is welkom.
Aankoop van de eerste pony van onze dochter bleek achteraf geen match met de nodige tranen tot gevolg. Wil het risico op herhaling zo veel mogelijk beperken.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 18:10

Omdat dit topic niet aan de Regels en Richtlijnen van Opsporing Verzocht voldoet wordt het gesloten.

Uit deze regels:
Citaat:
Een topic met de vraag voor informatie over een paard wat niet van jouw is maar wat je wellicht wilt kopen is alleen toegestaan indien je toestemming hebt van de huidige eigenaar van het paard om zo'n topic op OV te plaatsen, dit dien je ook duidelijk in je openingspost aan te geven
.