passende combinatie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wisdem

passende combinatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 10:46

Hallo mijn dochter is 15 jaar en rijdt een d-pony. Ze heeft/had een paard waar voor we een startkaart hebben aangevraagd, echter nog voor ze een wedstrijd heeft kunnen rijden met dit paard is deze langdurig kreupel en zit er nog geen zicht in wanneer die beter wordt. Nou wil ik a de knhs vragen om wijziging van paard naar pony en wil ik graag serieuze mening of mijn dochter met deze pony in de B nog zou kunnen starten.
Dit is ze met haar pony.
[img][http://www.mijnalbum.nl/Foto800-LDOF4BNE.jpg/img]
[img][http://www.mijnalbum.nl/Album=OENIXPDN#share/img]
Laatst bijgewerkt door Wisdem op 14-06-14 10:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Carlijn101

Re: passende combinatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 10:48

Omzetting gaat sowieso niet lukken. Je zult een nieuwe startpas aan moeten vragen, dit moet met ieder nieuw paard/pony. De foto staat niet goed, is zo helaas niet te zien

Amie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 10:49

Je bedoelt of je dochter nog op de pony past? Hier is een centraal topic voor.
Op de foto die jij gepost hebt is het trouwens lastig in te schatten, maar ik denk dat het geen probleem zal zijn.

Wisdem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 10:57

Amie89 schreef:
Je bedoelt of je dochter nog op de pony past? Hier is een centraal topic voor.
Op de foto die jij gepost hebt is het trouwens lastig in te schatten, maar ik denk dat het geen probleem zal zijn.

Dat weet ik maar gaat me nu even puur om te kijken of ze nog met pony op wedstrijd kan of dat ze wordt afgerekend qua punten voordat ik een nieuwe pas ga aanvragen. Er zitten hier vast een paar juryleden die dat kunnen zien of wedstrijdsruiters die kunnen bepalen of het wel of niet doen. Anders gaan we namelijk op zoek naar een andere mogelijkheid.

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 11:25

Ik kan de foto's niet zien maar ben zelf 17 en start nog tussen de pony's (door omstandigheden niet met het paard aan de slag kunnen gaan) en ik krijg geen commentaar of negatieve beoordeling. Ik ben 1,69 en mijn pony's zijn 1,46 en 1,48 (die van 1,48 breng ik nog uit de andere rij ik alleen nog thuis en op de club, niet vanwege mn lengte maar vanwege thuis situatie kan er maar 1 mee).
Ik weet niet hoe groot uw dochter is maar denk eigenlijk dat het wel nog kan. Als ze de pony niet in de weg zit, het gaat immers om het plezier en als ze dat heeft en ze is niet ernorm groot zou ik het doen.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 16:43

De foto's doen het niet.
Zelf rij ik ook mee met een pony en nooit hinder aan ondervonden. Maar dan pas ik er wel goed op. Hij is niet te klein.
Je moet idd een nieuwe startpas aanvragen.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 16:46