bodyprotector voor dressuur

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elieneke_1

bodyprotector voor dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-14 12:47

Heej iedereen,
Ik draag al lang zen bodyprotector, maar rij alleen dressuur.
Zijn speciale bodyprotectors speciaal voor het dressuur rijden?
Misschien ook een linkje pf richtprijs?

Alvast bedankt!

Angela

Re: bodyprotector voor dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 16:30

Een goed zittende bodyprotector is het enige waar het om gaat. Als hij goed zit, dan kun je er zowel mee springen als dressuren, of western mee gaan rijden. Het gaat om de pasvorm op jou lijf, niet om de tak van sport die je ermee beoefend.

Wel als tip: probeer de bodyprotector in de winkel uit door in verschillende zadels te gaan zitten. Dan voel je ook of je in het zadel geen last hebt van de bodyprotector.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 18:34

Wat Angela zegt. Mocht je echt iets comfortabels willen kun je een airbagvest proberen, die blaast zichzelf op als je valt. Heb ze nog nooit omgehad, maar ik dacht dat die erg soepel en goed zitten.

Sabine_vt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 21:21

Angela schreef:
Een goed zittende bodyprotector is het enige waar het om gaat. Als hij goed zit, dan kun je er zowel mee springen als dressuren, of western mee gaan rijden. Het gaat om de pasvorm op jou lijf, niet om de tak van sport die je ermee beoefend.

Wel als tip: probeer de bodyprotector in de winkel uit door in verschillende zadels te gaan zitten. Dan voel je ook of je in het zadel geen last hebt van de bodyprotector.

:j

elieneke_1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-14 15:34

Marjoow schreef:
Wat Angela zegt. Mocht je echt iets comfortabels willen kun je een airbagvest proberen, die blaast zichzelf op als je valt. Heb ze nog nooit omgehad, maar ik dacht dat die erg soepel en goed zitten.

Hier had ik ook al aan gedacht, maar heb al een paar keer gehoord dat ze niet opblazen... en heb dan tof liever de zekerheid dat ik sowieso beschermd ben ;)

Manon_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 17:08

Angela schreef:

Helemaal waar!

Mandy73_unes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 20:33

Ik heb de body van USG. Hier rijd ik ook dressuur mee, zit prima! Voel niet eens meer dat ik hem draag. Idd wel ff op een zadel gaan zitten. Bij divoza hebben ze er verstand van en kunnen ze je goed adviseren.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 20:36

Ik heb die van Sir Lancelot :) zit erg fijn, heel fijn te verstellen op meerdere punten en voel idd niet dat ik hem aan heb tijdens 't rijden. Hele goede tip idd om op zadels uit te proberen :j

puck12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 10:31

Marjoow schreef:

:j :j