Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Joolien schreef:Duur hoeft niet perse beter te zijn, als er maar een keurmerk in zit. Ik heb nu bijv de HH challenge, dit zit heerlijk en is maar 80 euro. Ik heb wel eens een CA van 320 euro op gehad en die zat me voor geen meter en vond ik veel te warm.
Moonlight17 schreef:Heb meestal een iets duurdere cap voor wedstrijden en iets minder dure voor dagelijkse trainingen. Waarom 2 caps, wil altijd een reserve hebben liggen. Prijsverschil is meestal maar vrij klein bij mijn cappen, maar 300 euro voor een cap die ik 1x in het jaar draag vindt ik dan weer zonde. Ben zelf bijna toe aan een nieuw cap en kom op een extreem dure tot nu toe uit die me super past de samshield. Weet alleen niet of ik die durf te kopen voor die prijs en dan na 1 val weg te doen.
josje4 schreef:Moonlight17 schreef:Heb meestal een iets duurdere cap voor wedstrijden en iets minder dure voor dagelijkse trainingen. Waarom 2 caps, wil altijd een reserve hebben liggen. Prijsverschil is meestal maar vrij klein bij mijn cappen, maar 300 euro voor een cap die ik 1x in het jaar draag vindt ik dan weer zonde. Ben zelf bijna toe aan een nieuw cap en kom op een extreem dure tot nu toe uit die me super past de samshield. Weet alleen niet of ik die durf te kopen voor die prijs en dan na 1 val weg te doen.
Bij de samshield kun je de schaal laten vervangen voor onder de 100 geloof ik