Anky Free Rider

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fionami

Anky Free Rider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 12:36

Gisteren werd ik door een vriendin gewezen op de Anky Free Rider. Door last van mijn heupen, liezen en rug heb ik pijn met rijden en ook vaak gewoon op de grond. Ik ben erg stijf ook in dat deel van mijn lichaam. Elke week ga ik te masseren, maar dit heeft op dit moment nog weinig nut.

Nu blijkt de Anky Free Rider enorm goed te doen.

Mijn vraag is dan ook, wie heeft hier ervaring mee?

Fantabulouss

Re: Anky Free Rider

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:50

Ik denk persoonlijk dat je beter naar een Hippische Sportoefentherapeut kunt gaan en daarbij op de flexchair/balance coach zadelkruk trainen :) (zie ook mijn website in m'n onderschrift voor meer informatie).
Bij de freerider maakt het apparaat de bewegingen, en je kunt veel specifieker trainen als je zelf de bewegingen moet maken :)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Anky Free Rider

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 16:35

ED -> RUI

Fionami

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 17:25

Heel grappig, maar ik heb morgenavond ook een afspraak bij je staan. Ik ben ontzettend benieuwd wat daar uit komt.

Skittlez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 00:16

Word je bij een fysiotherapeut gemasseerd? Als je bij een fysio zit, of nog niet.. Kan je misschien een afspraak maken? Helpt echt! Ik had erg last van mijn rug, toen ik begon te paardrijden. Daar moest ik ook voor naar de fysio, en ik hoefde na 4 weken ongeveer, niet meer terug te komen omdat het Pico bello met mij ging! :j

Misschien kan je inderdaad beter naar een Hippisch Sportoefentherapeut toe. En als dat echt niet werkt, kan je altijd die free rider nog nemen. edit: Je kan ook een app downloaden! Kan je trainingen doen met je lichaam, 30 min workouts ofzo.

Gr skittlez.

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 12:18

Fionami schreef:
Heel grappig, maar ik heb morgenavond ook een afspraak bij je staan. Ik ben ontzettend benieuwd wat daar uit komt.

Haha dat kon ik niet weten, je naam/woonplaats is niet af te leiden uit je boktnaam/profiel ;)
Tot vanavond! :)