Camping op Utrechtse Heuvelrug

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nutella

Camping op Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-14 18:43

Zijn er kleinschalige campings in deze omgeving, waarbij je je paard mee kunt nemen?

future_vet

Re: Camping op Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 18:45

Hmm ik weet alleen dat in Leersum wel een boerderij is waar je kunt overnachten en paard kunt stallen. Heet het leersumse veld. Echte campings weet ik niet.

Murloc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 18:51

Ik weet niet of het nogsteeds kan maar toen der tijd was het bij camping 't Boerenerf, zit in woudenberg iets verder op.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:48

Ik kan je de onderste link van Smotz aanbevelen! Ik wilde eerst al voorstellen om te kamperen op camping Ginkelduin en zelf te regelen je paard te kunnen stallen op de Bovenhaarweg (daar sta ik ook met mijn paard), maar ik zie nu dat dit samenwerkingsverband (sinds kort?) ook al echt bestaat! Aanstaande vrijdag komt er ook al iemand haar paard een weekendje bij ons op stal zetten en zij kampeert dus ook op Ginkelduin, volgens mij echt een uitkomst voor veel paardenmensen die hun paard mee willen nemen op vakantie. Vanaf de camping ben je echt zo op de boerderij en vanaf de boerderij kan je heel veel kanten op onder het zadel, je kan vanuit Leersum eigenlijk bij alle omliggende dorpen komen en zo dus de hele Utrechtse Heuvelrug verkennen :)

xJennifx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:54

Afbeelding

Het is een camping naast een manege, waar je zo het bos in rijdt.

nutella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 22:15

Dank voor jullie reacties!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 10:46

Camping Bergbad is geen echte aanrader, vooral sta caravans en niet echt gezellig, de plekken waar je met je eigen caravan of tent mag staan zijn helemaal achter in het terrein, en je hebt alleen uitzicht op een toiletgebouw en de achterkant van de sta caravans.

Leersumse veld is wel leuk, kleinschalige camping aan de rand van het bos en je paard staat een stukje verderop.