Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Natsuki schreef:Ik zal er eens naar kijken, ik ga ze alleen nu nog niet kunnen kopen, moet nog even wachten en gebruik tussendoor de rubberen chaps van mijn zus, pas met mn verjaardag kan ik echt nieuwe kopen,d us dan telt d ekorting al niet meer..
Natsuki schreef:Ik heb vroeger heel veel gehoord dat ze goed waren, maar nu hoor ik steeds vaker dat de kwaliteit ervan steeds minder wordt. Dus dat iemand ooit een paar had gekocht dat heel goed was, en hetzelfde model dat nu opeens echt niet lang mee ging enzo..
Pff, mijn budget, eigenlijk vond ik 90 euro al best veel, ik rij ook niet hele intensief, 1/2 keer in de week en in de zomer is dat drie of heel soms vier keer, daarom vind ik 50/60 euro eigenlijk de juiste prijs.
De jodphurs van steeds zullen denk ik qua kwaliteit niet echt goed zijn vermoed ik?
Rhys schreef:Ik had altijd Ariats, maar die zijn inderdaad behoorlijk aan de prijs. Nu heb ik een keer een paar Mondoni´s gekocht (van Divoza): vergelijkbaar model, meer dan 100 euro goedkoper, en ook dit zijn gewoon hele fijne jodhpurs! Dus ik raad je de Mondoni´s aan, helemaal als je financieel even wat krapper zit.