jakkes mijn jodhpurs zijn nu echt op. ze hebben honger en de profiel onder de schoen verslijt nu ook. merk het nu ook tijdens het rijden, heb bijna geen grip meer. wat is nu wijsheid? online bestellen of toch naar een winkel gaan.
Laatst bijgewerkt door Briiet op 05-06-14 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt
heb mijn vriend nu zover gekregen dat die me naar ej in drachten brengt. kan zelf nog niet auto rijden vond het toch veiliger om naar een winkel te gaan dan kan ik verschillende passen. heb nu leren met rits en veters wat ik wel als prettig heb ervaren. leer wordt het zo wie zo. welke vinden jullie fijn lopen?
Ik heb altijd hetzelfde merk, dus weet dan precies welke ik nodig heb :p Dus zou het wel aandurven..
Maar ik koop schoenen eigenlijk nooit via internet (of ik moet precies hetzelfde paar al hebben ) Heel tuttig, maar ik wil ze altijd even kunnen passen...
En die zitten heerlijk. Ik vond de jodhpurs van het eigen merk van EJ nogal stug en de Ariats boven mijn budget. O, ja en omdat ik een hoge wreef heb, moet ik eigenlijk altijd schoenen met veters dragen.
Niet vergeten om de kortingsbon van de site te downloaden!
Ik heb zelf via internet besteld, Waldhausen Belfort, leer met rits en veters. Maattabel stond op de site, en die klopt precies! Ik had ze voor 57,95 + verzendkosten (kwam uit Duitsland). Ik moet ze nog inlopen, maar mijn vriendin heeft ze nu ook een paar jaar en die vindt ze echt superfijn zitten!