Ervaringen Rijbroek Epplejeck Sparkle Full?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Minette

Ervaringen Rijbroek Epplejeck Sparkle Full?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-14 14:33

Bij ej is nu een leuke actie, 30% korting op eigen merk rijbroeken. Nu vind ik de Sparkle Full een hele mooie rijbroek, en vroeg ik me af wat jullie ervaringen zijn met deze broek? Valt hij groot, klein, lang, kort? Blijft hij lang mooi?

Het gaat om deze rijbroek:
http://www.ej.nl/products/10000247/4000 ... SPARKLE+FS

Alvast bedankt! :)

Majolen

Re: Ervaringen Rijbroek Epplejeck Sparkle Full?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 14:38

Is inderdaad een mooie rijbroek, heb geen ervaring met deze rijbroek maar wel met rijbroeken van het merk EppleJeck, en dat is gewoon goed.

Hou je er wel rekening mee dat deze broek van polyviscose is en dus warmer is dan katoen.. een katoenen broek neemt veel beter vocht op. ... de zomer komt eraan... hopen we, ;)

Caro_Vladi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 14:49

Ik heb deze broek :) (weten te bemachtigen met de €1,00 actie bij de opening van het filiaal in Amersfoort)
Zit heerlijk en blijft ook mooi na een aantal keer wassen. De steentjes blijven er ook gewoon goed op. De broek valt wel wat lang en ietsjes wijd aan de enkel. Maar hé mij hoor je niet klagen voor €1 :')

Minette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-14 16:00

Wauw, voor 1 euro heb je echt geluk gehad! Zo'n mooie broek.
Ik hoopte stiekem wel dat ie misschien ietwat klein zou uitvallen, ik heb met normale kleding meestal maat 34, en ik ben ook niet bepaald lang. Mondoni rijbroeken in maat 36 zitten vaak wel goed, is Epplejeck vergelijkbaar qua maatvoering?

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 16:06

Ik heb deze broek ook, ik heb 'm ook voor een euro :D
Als je normaal 34 zou ik een 36 hebben. Ze vallen namelijk wel iets kleiner.
Ik heb trouwens de 76, is een 38 maar dan voor lange benen. Ik ben zelf maar 1,64 maar heb er geen last van, sluit ook gewoon mooi aan het elastiek.

Caro_Vladi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 16:48

Hij valt inderdaad klein en dan vooral bij de taille. Ik heb normaal maat 36 of soms 38 en van deze broek heb ik een maat 80, dat is een lengtemaat 40. Bij de epplejeck broeken zit groot verschil in maten tussen de verschillende modellen want ik heb ook nog een ander model waarvan ik maat 34 heb.

Ik heb wel gemerkt dat soms tussen broeken van dezelfde maat alsnog kleine verschillen zitten dus je kan eventueel ook meerdere keren dezelfde maat passen.

Minette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-14 15:41

Dank voor de reacties!
Ik ben ook 1,64m, dus goed om te weten dat de broek niet veel te lang valt. Ik denk dat deze wel een goede kanshebber is :)
Ik wou hem online bestellen, maar heb iemand weten te strikken om samen naar de EJ te gaan (heb zelf geen rijbewijs), dus ik ga hem dan gewoon passen!