Al rond gekeken op bokt maar alleen info over volwassen maten, en die passen alleen als de 34 heel klein valt. Verder bestaan al mn broeken uit 164. Dus wie kan me helpen? Hij mag niet te geel of te beide zijn. Graag full seat of anders knie stukken. Ik heb er een aantal gevonden maar misschien mis er een paar.
Nedhorse full seat. Alleen volwassenmaat gevonden. Wel precies wat ik zoek.
Cavallo cathy wheat, maar lijkt wat te.donker misschien. Wel goed betaalbaar. 79,95
Harry s horse concours, nergens meer te vinden met full seat
Musto ? Een op mp gevonden verder geen info kunnen vinden.
Montar. Prachtige broek, maar geen idee waar te koop , geen full seat en waarschijnlijk goed prijzig.
Eurostar henry.kleur stone. Fullseat goed prijzig 159,95.
Kingsland veel te duur 275 euro.
Hoki champagne, helemaal geweldig maar geen full seat alleen de witte variant.
Help?
vencedor
Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-14 06:53
Iemand die me verder kan helpen met de nedhorse pf de montar?
Heb een catalogus hier liggen, ziet er goed uit allemaal. Hebben bijvoorbeeld jasjes met verwisselbare kraagjes in verschillende kleuren.
Liselot
Geplaatst: 04-06-14 14:10
de pikeur mondega heeft een fullseat en prachtige champagne kleur. Ze vallen erg klein, dus gok dat je de 34 wel kan hebben. (ik draag normaal confectiemaat 36, maar van pikeur met leren zit heb ik 40) Anders zou je eens kunnen kijken naar andere modellen van pikeur? Bij calevo.com hebben ze er veel
vencedor
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-14 17:25
Marie heeft die eerste full.seat? De tweede deels en wat beige. Bedankt in ieder geval!
Ik heb me laten vertellen.pikeur voor vrouwelijke figuren is? Ik model stokje, bandplooi helaas al geen.optie.voor mij. Ik ga eens kijken! De lugana misschien wel een optie. Ik zet hem op mn lijstje erbij