Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pepper32 schreef:Een nette geknipte boog mag hoor!
@jumerenik, Klopt, netjes in 1 lengte aan 1 kant van de hals mag ook, maar je krijgt wel punten voor de verzorging t/m de M, en mijn ervaring is dat ze losse manen minder waarderen dan wanneer je er moeite voor hebt gedaan.
ik heb vandaag mn wedstrijd gereden met de manen los, geen commentaar op gehad en een 7 voor verzorging, rest van de wedstrijd ging niet super, maarja, volgende x beter en als we ons wp hebben gaan we springen!
Ik denk niet dat je dat hoeft te vlechten. Hooguit een klein stukje er af, mocht je dat nodig vinden.
er gingen paarden in het land ernaast rennen en dat vond mijn paard veel interessanter dan de proef, ik heb sowieso meer een springpony die tijdens zo'n( wat zij saai vind) dressuurproef , met hele andere dingen bezig is, maar we zijn weer een ervaring rijker en goed commentaar gekregen, dus nu hopen dat het de volgende wedstrijd wel lukt om een wp te halen en ik denk dat we het dan bij springen houden! dat vinden we beiden veel leuker!
)
Veel plezier met springen samen! Ik ga je in de gaten houden hoor
En die blijven ook kort, dus als ik ooit ga starten haha
danielle0409 schreef:[ Afbeelding ]