[PG] Amarillo/Amerillo isabel kleurige criollo merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chalpaca

[PG] Amarillo/Amerillo isabel kleurige criollo merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-14 21:38

Amerillo is een heel bijzondere pony voor mij wat nog steeds mijn lievelingspony is. Een paar weken geleden is hij helaas van mijn manege verkocht en ik mis haar nog steeds verschrikkelijk!
Ze stond op de Paardenhoeve in Halsteren, het erge vind ik zelf dat ze op de een op de andere week was verkocht en ik geen afscheid van haar heb kunnen nemen.
Ik weet dat ze was verkocht aan Stal Janssen van der hout, dat hadden mensen in mijn les ontdekt en binnen een paar dagen is ze van de site verdwenen dus verkocht. Nu ben ik heel bokt enzovoorts aan het afzoeken om te weten of ze het gewoon goed heeft en toch een soort afscheid.

Amerillo heette ze op de manege maar ze is als Amarillo verkocht op Stal janssen ( Geen idee waarom dat is )

Ze is een isabel kleurige pony, een merrie en ze is een criollo! Ze heeft grappige zebrastrepen op haar benen en heeft een wit voorhoofd een grote bles en ze heeft een aalstreep over haar rug heen lopen. Haar manen zijn zwart en ook haar benen zijn wat zwarter.

Ik heb helaas niet veel foto's van haar aangezien ik niet echt een foto-maker ben, waar ik nu wel erg spijt van heb.

Deze heb ik kunnen vinden:

http://tinypic.com/view.php?pic=15yud60&s=8#.U4jeNiibAuI
http://tinypic.com/view.php?pic=2aih8qu&s=8#.U4jeDiibAuI

Ik hoop heel erg haar te vinden en te zien dat ze het goed heeft, ze heeft nog steeds een speciaal plekje in mijn hart

Nog wat toevoeging dat ik ben vergeten:

Ze is een D pony is 11 jaar en 1.48m.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 30-05-14 23:58, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar éénmaal per maand je topic een schopje geven

Chalpaca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-14 20:30

het schopje omhoog voor deze maand, nog steeds op zoek!

Chalpaca

Re: [PG] Amarillo/Amerillo isabel kleurige criollo merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-14 21:29

Nou, nu weet ik dus waar Amerillo is, een vriendin van me heeft gemaild naar staljanssen, doorverkoopstal waar ze aan was verkocht. Ikzelf durfde dat niet.

En ze kreeg een lief mailtje terug dat ze dus verkocht was naar Kazachstan. En met een tussenpersoon werd verkocht dus hij helaas verder ook niks weer behalve dat ze daar op een manege te werk zal gaan. Normaal kunnen ze meer doen, maar ze hebben wel alle foto's gemaild die ze daar hadden gemaakt dus gelukkig heb ik prachtige plaatjes van mijn lieverd maar dat is maar een schrale troost.
Geen wederzien dus, dus ik moet dit voor mezelf proberen af te sluiten. Ik hoop dat ze het naar haar zin heeft en goed behandeld word en een goed leven daar mag leiden.
En mijn wens voor de toekomst dat ik zo'n bijzonder paard in de toekomst mag hebben met zo'n geweldig karakter die zij heeft.

Eenkennig, sagerijnig en eigenwijs maar als je haar kent een hartje van goud en doet ze alles voor je ♥

Vaarwel lieve Amerillo ♥

Hiermee sluit ik dus ook dit topic af.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: [PG] Amarillo/Amerillo isabel kleurige criollo merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 22:22

Aangezien het paard is gevonden plaats ik hier een slotje.