Ervaring met Montana trailers?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Seltje

Ervaring met Montana trailers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-14 21:08

Beste Bokkers

Ik ben aan het uitzien voor een andere 1,5 paardstrailer, en nu zit mijn budget rond 4500€. Daarvoor kan ik een duurdere 2dehands trailer kopen, maar bijvoorbeeld ook deze:
http://www.aanhangwagens-westbrabant.nl/pages/bakery/montana-alu-1frac12-paards-trailer-632.php

Heeft iemand van jullie ervaring met dit merk van trailers, ik vind er nogal weinig info over.
Of mensen met andere ideeën van welke trailer ik voor dat budget zou vinden. Ik had gehoopt nog een jaar met mijn oude trailer te kunnen rondrijden om nog eventjes verder te sparen en een degelijke nieuwe trailer te kopen, maar de oude trailer is afgekeurd, en niet meer de moeite om nog te laten herstellen. Dusja, budget is beperkter dan ik gehoopt had.

Groetjes Seline

Myca

Re: Ervaring met Montana trailers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 21:10

Die ziet er precies zo uit als een Cheval Liberte.
Heb je wel gezien dat deze prijzen ex BTW zijn?
Uiteindelijk kom je boven je budget uit.

Seltje

Re: Ervaring met Montana trailers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-14 21:18

Budget is ongeveer hoor, dus er is nog wat ruimte om te schuiven, op de meeste sites zijn de trailers ex BTW, dus dat had ik al ingerekend.

Maar dat is inderdaad qua uitzicht dezelfde als de cheval liberté, zelfs qua prijs... Zullen we daar maar eens op googelen.