Start Veluwetrail rond Oosterbeek (Arnhem)? Parkeren?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anniick

Start Veluwetrail rond Oosterbeek (Arnhem)? Parkeren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-14 13:24

Hoi!

Binnenkort ga ik met mijn vriendin een lang weekendje naar de Veluwe op trektocht met de paarden.

Ons plan is om te beginnen rond Oosterbeek en te overnachten in Laag Soeren. De dag daarna willen we naar Hoog Soeren rijden, en de laatste dag naar Heerde. We willen hierbij de veluwe trail aanhouden (het laatste stuk dan dus niet).

Ik ben alleen niet bekend in het bos rond Oosterbeek, wie weet daar een goed punt waar je goed met de trailer kan parkeren en waar je zo op de veluwetrail zit?

Alvast bedankt :)

senta

Re: Start Veluwetrail rond Oosterbeek (Arnhem)? Parkeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 18:14

Ik zou niet in Oosterbeek starten maar net ten noorden daarvan, het stukje langs Oosterbeek is niet bijster interessant. Een goed startpunt is pensionstal/camping de Maesberg. Misschien even bellen of het ok is dar je daar parkeert. Daar is genoeg ruimte en hoef je niet meer de Amsterdamseweg over te steken met de paarden. Ook zit je dan direct in een heel mooi gebied.
Veel plezier!

jackyline

Re: Start Veluwetrail rond Oosterbeek (Arnhem)? Parkeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 18:36

Mansour die hebben ook overnachtingsplekken als ik het goed heb.
Zitten aan de Kempenbergerweg vlak bij de trail

kebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 18:46

Je kan heel goed parkeren bij de oosterbeekse oorlogsbegraafplaats. Dan kan je via een rustige asfaltweg verder doorrijden naar het bos rond warnsborn en vanuit daar je rit verder maken.