Het is jeans, dus dat rekt iets minder dan een gewone Animo rijbroek. Beetje afhankelijk dus van wat je zelf prettig vind. Ik trek van de italiaanse maat 6 af om tot de nederlandse maat te komen.
Needje
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-14 18:49
Ben maar ff gaan passen in de winkel vandaag. Ik heb 34 van een andere spijkerrijbroek en had van Animo ook 34. (italiaans 38)
Ik had alleen het idee dat de "kniestukken" bij mij iets te hoog zaten. Dus dat m'n knie niet echt mooi in het midden van die "ronding" zit, maar er wat onder.
Laatst bijgewerkt door Needje op 29-05-14 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Dan klopt dat wel aardig, ik heb de jeans ook in de winkel gepast en dat zat toch net iets strakker dan een gewone rijbroek in dezelfde maat. Het zit heerlijk!
Haha, dat is wel apart. Ik heb 2 jasjes uit dezelfde serie gepast, zelfde model in een andere kleur en ik had twee verschillende maten nodig. Blijkbaar is de maatvoering dan niet optimaal.
De jeans zaten wel identiek. (2 verschillende modellen)
Sabine_vt
Geplaatst: 17-06-14 21:27
Pantykous schreef:
Het is jeans, dus dat rekt iets minder dan een gewone Animo rijbroek. Beetje afhankelijk dus van wat je zelf prettig vind. Ik trek van de italiaanse maat 6 af om tot de nederlandse maat te komen.
ik had er eentje Nederlandse maat 38 (jeans) en die heb ik weer weggedaan omdat hij eigenlijk te groot was, pikeur enz heb ik wel 38 (76 dan) en valencio zelfs 40