[PG] Dafhia bruine KWPN merrie 4 jaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

joyce_dafia

[PG] Dafhia bruine KWPN merrie 4 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-14 14:45

Beste leden..

Vorige jaar rond september/Oktober is mijn verzorgpaard weg gegaan i.v.m omstandig heden van het stuk land waar ze op stond..

Ik ben nu opzoek naar haar waar ze precies staat en wie haar heeft gekocht..
Het enige dat we weten is dat ze door een belg is gekocht en op de grens van belgie/frankrijk staat.

Het is een bruin KWPN merrie van 4 jaar oud. Haar naam is Dafhia. Ze heeft vorige jaar mei een veulen gehad en ze werd voornamelijk gebuikt om te fokken. Ik was zelf bezig om haar te trainen en dingen te leren.

Nu hoop ik dat iemand mij kan helpen of weet wie het is en waar ze staat... Ik mis haar heel erg en kan er niet aan wennen dat ze weg is en wil heel graag weten hoe het met haar gaat..
Hier onder wat foto's van haar en het veulen dat ze had.

Afbeelding
Afbeelding
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 0304_n.jpg
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 28-05-14 17:29, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en foto's in link gezet, maximaal twee zichtbare foto's per bericht.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 17:30

TAO --> OV
Enkele off topic berichten verwijderd. Het is alleen toegestaan om te reageren als je denkt te weten waar het paard zich nu bevindt.