Ik heb een plastron lijn opgezet. Romance Horse design .Waar ik goeie reacties op krijg. Mijn website is in de maak. Ik ben benieuwd wat jullie mooi en minder mooi vinden. En waar irriteren jullie je aan bij een plastron. Of jullie specifieke wensen.
Dispar_Vulgo
Geplaatst: 28-05-14 09:26
Misschien kan je wat voorbeelden geven van je ontwerpen, want om nou zo te omschrijven wat ik wel/niet mooi vind, is best lastig
In ieder geval vind ik belangrijk dat het goed past, qua omvang. Dus niet te strak, maar ook zeker niet te los, zodat hij naar beneden zakt.
XRosalieee
Geplaatst: 28-05-14 09:30
bij een gewone plastron altijd: 1. te los of juist te strak. 2. irritatie in de nek. daar heb ik altijd last van.
ik vind n plastron benouwend, dus ben benieuwd of er ook stoffen zijn die dat gevoel niet geven
Lau
Geplaatst: 28-05-14 09:38
XRosalieee schreef:
bij een gewone plastron altijd: 1. te los of juist te strak. 2. irritatie in de nek. daar heb ik altijd last van.
Jupjup,
En de leuke zijn vaak zo duur dat je achterover slaat! Gevouwen model waar je alleen de speld erin hoeft te doen. Eentje met elastiek in de band dan zit hij lekkerder. Klittenband dat beter sluit. Een leuk detail erop Keuze uit meerdere modellen, stoffen en sluitingen Betere pasvorm
Tips voor de site: Keuze om zelf samen te kunnen stellen Gelijk de prijs erbij materialen en kleuren vermeld vermeld hoe je ze maakt
Laatst bijgewerkt door Lau op 28-05-14 09:45, in het totaal 3 keer bewerkt
Princesj
Geplaatst: 28-05-14 09:38
Tegenwoordig verkopen ze veel jasjes die aan de bovenkant wat breed sluiten (dus brede V bovenaan), niet alle plastrons passen daar netjes onder.
heb even je Facebookpagina bekeken, maar de plastrons kosten niks? Ik houd niet van sites zonder prijzen, ik denk dan gelijk dat het heel duur zal zijn.
XRosalieee
Geplaatst: 28-05-14 13:07
Princesj schreef:
Tegenwoordig verkopen ze veel jasjes die aan de bovenkant wat breed sluiten (dus brede V bovenaan), niet alle plastrons passen daar netjes onder.
Ik maak ze breder aan de bovenkant. Ook omdat ik zelf tijdens wedstrijden ondervind : dat ik het fijner vind om iets luchtigs onder mijn jasje te dragen . En niet altijd die verstikkende shirts tot boven aan. Op mijn website www.romancehorsedesign.nl kunnen jullie een indruk krijgen. de site is nog niet af en er kan ook nog niet betaald worden. Dat duurt gelukkig niet lang meer. Ook moet er nog tekst en uitleg komen over betalingen etc. Maar er staan wel al wat plastrons en jullie kunnen een indruk krijgen van wat ik maak.
Als je klitteband gebruikt, graag kwalitatief hoogstaand, erger me dood aan niet plakkend klitteband. Prijzen duidelijk vermelden bij plastrons. Leuk bijzonder detail op plastron. Stof goed wasbaar, zodat hij ook mooi blijft! Wat er aan extra's op wordt gezet ook van kwaliteit die mee de wasmachine in kan.