Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
boedjang schreef:wat goed dat dat kan van de dierenambulance , hoe werkt dat? komen ze meerdere keren per dag langs om te checken en te voeren? heb je de afspraak dat ze laten weten dat het goed /of niet goed gaat? , ik zou het wel willen weten, hou altijd contact met het thuis front en ja als je ver weg bent en niet zo maar terug kan, hoef ik het niet te weten dan laat ik aan de thuisblijvers de instructies achter wat te doen in case of......
en dan loslaten , das lastig maar wel nodig.
Maar ik ga gewoon fijn vakantie vieren en vertrouwen hebben in die mevrouw van de dierenambu. die kan je neem ik aan wel goed vertrouwen! xx
Misschien gedraagt hij zich juist goed! judithvr schreef:Zal vast wel goedkomen joh! Ze hebben ervaring met paarden. Ze zijn vast in goede handenMisschien gedraagt hij zich juist goed!
judithvr schreef:Zal vast wel goedkomen joh! Ze hebben ervaring met paarden. Ze zijn vast in goede handenMisschien gedraagt hij zich juist goed!