Een paar weken terug heb ik bij de Divoza een rood Anky jasje met fleecevoering gekocht. Nu heb ik het nog maar 2/3 keer aangehad, maar zitten er aan de rechterkant van het jasje allemaal 'bolletjes'. Het ziet eruit alsof er iets heel hard tegenaan heeft geschuurd of het open heeft gehaald.Dit zie je normaal gesproken alleen bij oude kleding die vaak gedragen is, of kapot is gegaan. Nu is er helemaal niks met mijn jasje gebeurd, ik heb het alleen aangehad en er is niks tegen aan gekomen. Kan ik er het beste een foto ervan maken en dan naar Divoza sturen? De prijs was namelijk redelijk hoog, en als het zo doorgaat heb ik er niet heel lang plezier van. Dus: wat denken jullie dat nu het beste is om te doen voor mij?
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!
Knakker
Geplaatst: 24-05-14 19:25
ik zou er mee terug gaan en je ongenoegen uiten, wie weet zijn ze schappelijk en mag je iets anders uitzoeken?
Als je hebt besteld (of ver van Divoza woont), even bellen met de vraag of je wat foto's kan doorsturen. Anders even langsgaan en laten zien, met aankoopbon. Maar ze zullen het vast ook nog wel terug kunnen halen met je klantenpas
Bel dan eerst even met de klantenservice, komt vaak wat beter over dan een aantal foto's. Als je een klantenservice gunstig stemt, ben je al over de helft
Bel de klantenservice inderdaad en leg je probleem uit, zij zullen waarschijnlijk om foto's vragen. Vaak zijn ze met dit soort dingen heel redelijk, althans, in mijn ervaring.