vakantie adres Veluwe met eigen paard en huurmogelijkheid

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rover_

vakantie adres Veluwe met eigen paard en huurmogelijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-14 17:01

Samen met een vriendin wil ik een (lang) weekend naar de veluwe. Haar paard is geblesseerd en nu zoeken we een adres waar je kunt overnachten in een huisje etc, stalling en weidegang en waar je een paard kunt huren en dan met zijn tweeën het bos in mag. Gewoon een braaf eerlijk paard. Dus geen paard dat er op vaste punten op de route vandoor gaat, omdat hij gewend is om daar te galopperen. Ik heb zelf een jong paard dat nog niet in het bos geweest is. We willen dan een paar uur rijden: gewoon rustig aan (veel stap, wat draf en als het goed gaat een keer een galopje mee pakken).

Als jullie een adres weten, dan hoor ik het graag. Alvast bedankt voor het meedenken.

Rintah

Re: vakantie adres Veluwe met eigen paard en huurmogelijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 00:38

http://www.paardentoerismeachterhoek.nl ... 4d2d7ab7cc

Weliswaar in de achterhoek, maar voldoet voor de rest geheel aan je eisen. Ik heb het er erg naar mijn zin gehad.
Het enige wat je even na zou moeten vragen is of de combinatie van paard van hun en eigen paard geen probleem is, maar denk dat dat wel goed komt.

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 00:40

Www.dekronkel.com je mag altijd een bericht sturen als je vragen hebt over het bedrijf

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 21:17

Niet op de Veluwe, maar verder kunnen we aan al je wensen voldoen; www.peelhoven.nl

rover_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-14 15:04

Bedankt voor de reacties tot zover.
Jouw adres hou ik in gedachten Noppert; is wat ver reizen en heeft nu niet de voorkeur. Wellicht in de toekomst.

Kronkel ziet er leuk uit Sasjaa. Nadeel dat er geen toilet bij het onderkomen zit; ivm meerdere malen 's nachts eruit en slaapwandelen heeft dit wel de voorkeur.

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 19:49

Ah ja dan is het wat lastiger, het is inderdaad meer een camping idee wat de toilet betreft en je moet inderdaad eerst naar buiten