Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En heb net zo'n wisselende verhalen als jij. Van een te gekke rit in volle galop door een riviertje tot zwemmen in de zee tot een spannende rit langs een enorme afgrond. Maar heb ook wel eens gehad dat er alleen werd gestapt, een stukje door het bos heen en hetzelfde stukje terug. Ervaringen met rollende paarden en dergelijke heb ik gelukkig niet.
Ze begonnen heel enthausiast aan een galopje heuvel-op, maar gaven halverwege de pijp al aan Maarten
Mijn grote Irish draft-kruising hield het met z'n lange onderstel nog ietsje langer vol, maar moest toch moeite doen om het einde te halen.
, maar dat vertel ik er niet bij).
.
bedankt voor de tips 
), op sommige duidelijke paden wat gedraafd en een galopje gedaan (eerst ging een soort hulpbegeleider, en dan telkens achter elkaar met een ruime afstand ertussen omdat het pad nogal stofte). Daarna hop over de duinen naar het strand, lekker rond gestapt, gedraafd en daarna gegaloppeerd (op dezelfde manier als in t bos). Bij het eerste galopje op het strand moest ik als laatste, werd trouwens op een random manier gedaan om het zo maar even te zeggen, en het paard waar ik op reed wilde nogal graag gaan. Ik stond daar dus naast die begeleider terwijl Finaliste (paard waar ik op zat) een beetje zenuwachtig huppelde. Hij in t engels uitleggen dat ik moest proberen rustig te vertrekken en niet te diep door het water want dat is natuurlijk heel zwaar. Ik raakt hem nauwelijks met mijn benen aan en hoppa ging ie toch lekker hard haha
Dit hebben we een paar keer gedaan, daarna mocht je in groepjes (een vader met dochter, 2 vriendinnen en mijn zus en ik). Mijn zus en ik mochten als laatste zegmaar, zei hij zo in t engels. Willen jullie een race doen? Ik wil wel eens weten wie t snelst is
Was zo gaaf! Ik had gewonnen
Daarna nog even langs het water gereden en toen weer terug
Sorry voor t lange verhaal xd. Het leuke is dat ik er dit jaar weer heen ga, dus dan nog een x daar rijden! 
)