Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
terwijl hij voordat zij hem meekreeg in een droge caravanstalling stond en zeker schoon was. Bahh ben er nogsteeds boos om en heb nooit een cent van haar gezien. muppetmayo schreef:Wat toevallig dat ik net dit topic tegenkom, ik zit zelf nu ook met dit dilemma...
Wat het nog een stapje moeilijker maakt is dat ik eenmalig wel iemand uit de brand wilde helpen (nouja, soort van, ze hadden hem pas zondag nodig dus hoe spoed is het dan...). Omdat ik best wel wat kosten heb gehad aan de trailer wilde ik graag een vergoeding van 15 euro hebben (maand stalling, ik kan momenteel de trailer niet gebruiken dus het zou voor mij ook fijn zijn om een heel klein beetje kosten terug te krijgen). Het is een ifor 2 paards trailer in zeer goede staat, dus geen afgeragt karretje. Doordat ik 15 euro vroeg ben ik gelijk mikpunt van grapjes geworden, ja wil je haar paard lenen? Kost je geld hoor! Ik had hem gratis mee moeten geven... Zo raar is dat toch niet dat ik een kleine vergoeding vraag?
Litilaura, crazycactus en diesuus dat zijn dus precies de verhalen waar ik bang voor ben...
maar verder ook niemand. Heb geen zin in gezeur achteraf, en de mijne is ook nog aardig nieuw. Wil best in geval van nood voor iemand rijden, maar meegeven doe ik zelfs dan niet.
)