Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pluttersput schreef:Volgens mijn ben je dat alleen met ruiter/menbewijs.. Tenminste, ik hoorde laatst dat je met je menbewijs bent verzekerd voor 2x 75.000 euro...
Pluttersput schreef:O... Want ik hoorde van 2 verhalen.. Iemand die met een aanspanning vol door de gewassen was gegaan omdat de pony's geschrokken waren van iets, dat werd volledig vergoed. En iemand die met zijn aanspanning over een stilstaande auto heen was geknald, ook omdat ze ergens van schrokken. Werd ook volledig vergoed..
Pluttersput schreef:O... Want ik hoorde van 2 verhalen.. Iemand die met een aanspanning vol door de gewassen was gegaan omdat de pony's geschrokken waren van iets, dat werd volledig vergoed. En iemand die met zijn aanspanning over een stilstaande auto heen was geknald, ook omdat ze ergens van schrokken. Werd ook volledig vergoed..
TessJazz schreef:dankjulliewel, ik ben ook WA verzekerd
Nickyyyy schreef:Klopt, precies daarom heb ik een WA verzekering afgesloten.
Kost me €18 per jaar uit mijn hoofd en ben voor een godsvermogen verzekerd zonder eigen risico.
ikke schreef:Nickyyyy schreef:Klopt, precies daarom heb ik een WA verzekering afgesloten.
Kost me €18 per jaar uit mijn hoofd en ben voor een godsvermogen verzekerd zonder eigen risico.
In NL vallen huisdieren en dus ook paarden, onder de gewone AVP, daar hoef je echt geen aparte verzekering voor af te sluiten.
Let op!! In België zitten de regels anders in elkaar!!